Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورود "آئودی" به فورمول یک تایید شد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Автомобиль Audi AI:Con на международном автомобильном салоне во Франкфурте
Автомобиль Audi AI:Con на международном автомобильном салоне во Франкфурте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
مسئولان شرکت موتر سازی آئودی تایید کردند که در سال 2016 وارد رقابت‌های فورمول یک خواهند شد و با سایر رقبأ به صورت مستقل رقابت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت موتر سازی آئودی تایید کرده است که در سال 2026 به عنوان سازنده واحد وارد فرمول یک خواهد شد. این خبر پس از امضای قوانین جدید فورمول برای سال 2026 اعلام شد که به آئودی فرصتی را برای ورود به این ورزش در شرایط برابر با سازندگان واحدهای قدرت فعلی ارائه می دهد.
این پروژه در تاسیسات آئودی اسپورت در نئوبرگ آلمان، در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت در اینگولشتات، جایی که آئودی قبلاً نیمکت‌های آزمایشی برای موتورهای فورمول ایجاد کرده است، مستقر خواهد شد.
مارکوس دوزمان، رئیس هیئت مدیره آئودی، در این مورد گفت: "موترهای ورزشی بخشی جدایی ناپذیر از DNA آئودی است. فرمول یک هم یک صحنه جهانی برای برند ما است و هم یک آزمایشگاه توسعه بسیار چالش برانگیز. ترکیب عملکرد بالا و رقابت همیشه محرک نوآوری و انتقال فناوری در صنعت ما است. با قوانین جدید، اکنون زمان مناسبی است که ما درگیر آن شویم. هر چه باشد، فرمول یک و آئودی هر دو اهداف پایداری روشنی را دنبال می کنند."
اعلامیه آئودی احتمالاً توسط شرکت خواهر پورشه که همچنین بخشی از گروه فولکس واگن است، دنبال خواهد شد. طبق اسناد منتشر شده در مراکش برای رعایت قوانین ضد انحصار این کشور، پورشه همچنین قصد دارد در سال 2026 با خرید 50 درصد از تیم ردبول، وارد فرمول 1 شود، اما هنوز اعلام رسمی منتشر نشده است. با این حال، آئودی تایید کرده است که هر پروژه آینده پورشه جدا از توسعه واحد نیرو خود است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала