Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پلی آف لیگ و کنفرانس اروپا؛ صعود ویارئال و فیورنتینا

© AP Photo / Efrem LukatskyФанаты украинского футбольного клуба "Динамо Киев" на трибунах во время матча. Архивное фото
Фанаты украинского футбольного клуба Динамо Киев на трибунах во время матча. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
مرحله پلی آف صعود به دور گروهی رقابت های لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا شب گذشته به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، دور برگشت مرحله پلی آف صعود به مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا شب گذشته برگزار شد که در مهم ترین مسابقه تیم فوتبال اف سی زوریخ سوئیس پس از پیروزی 2 بر 1 در بازی رفت، در مسابقه برگشت هم با یک گل از سد نماینده اسکاتلند گذشت و صعودش را به مسابقات قطعی کرد.
در دیگر بازی نیز مالمو سوئد با حساب 5 بر 1 در دو مسابقه رفت و برگشت سواسپور ترکیه را برد و به دور گروهی لیگ اروپا راه یافت.
فنرباغچه ترکیه نیز کار ساده ای در مقابل نماینده اتریش داشت و با شکست 4 بر 1 در بازی برگشت، این تیم را در مجموع 6 بر 1 در هم شکست و صعود کرد.
پلی آف لیگ کنفرانس اروپا
تیم فوتبال فیورنتینا ایتالیا به لطف پیروزی 2 بر 1 در بازی رفت در مقابل توانته هلند، در بازی برگشت به تساوی بدون گل رسید و صعودش را به رقابت ها قطعی کرد.
وستهم یونایتد انگلیس نیز همانند بازی اول حریف گمنام دنمارکی اش را قاطعانه شکست داد و با پیروزی 3 بر 0 در بازی دیشب، در مجموع 6 بر 1 پیروز شد و صعود کرد.
نیس فرانسه نیز شکست یک بر صفر بازی رفت مقابل مکابی اسرائیل را جبران کرد و با برتری 2 بر 0 در بازی دیشب، صعود را قطعی کرد.
ویارئال اسپانیا نیز در بازی برگشت هم کار ساده در مقابل نماینده گمنام کرواسی داشت و پس از برد خانگی 4 بر 1 هفته پیش، دیشب میزبانش را نیز 2 بر 0 شکست داد تا با خیال راحت صعود کند.
و در نهایت آلکمار هلند یکی از فینالیست های فصل گذشته نیز پس از برد پرگل 4 بر 1 بازی رفت، دیشب نیز در خانه حریف نیز 2 بر 1 به برتری رسید و با حذف ویسنته پرتگال دوباره جواز حضور در این بازی ها را به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала