Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد دیوانه‌وار یونایتد برای ستاره آژآکس رد شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای آنتونی، از سوی باشگاه آژاکس رد شد و این باشگاه به فکر فروش ستاره برازیلی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی، وینگر برازیلی آژاکس، یکی از اهداف کلیدی نقل و انتقالات یونایتد در طول این پنجره بوده است و تن هاگ علاقۀ زیادی به همکاری دوباره با شاگرد سابقش در اولدترافورد دارد.
آژاکس اما مایل به فروش این بازیکن نیست و سران تیم هالندی معتقد اند که در این فصل ستاره‌های زیادی را از دست داده اند و حداقل آنتونی بماند تا تیم توان رقابت در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان را داشته باشد.
با این حال، یونایتد همچنان به جذب این بازیکن اصرار دارد و پس از آن‌که پیشنهاد اولیه 68 میلیون پوندی از سوی آژاکس رد شد، پیشنهاد دیوانه‌وار 90 میلیون یورویی ارائه داد و از هالند خبر می‌رسد که این پیشنهاد نیز رد شده‌است.
خرید آنتونی راهی موثر برای پایان دادن به پنجره نقل و انتقالات برای یونایتد خواهد بود، اما باید دید که این بازیکن برازیلی راهی اولدترافورد خواهد شد یا خیر.
تن هاگ آنتونی را در فبروری 2020 از سائوپائولو برای آژاکس به خدمت گرفت. او تاکنون 82 بار برای این باشگاه هالندی بازی کرده و 24 گل به ثمر رسانده و 22 پاس گل داده است.
شیاطین سرخ تا کنون کاسمیرو، تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز را به خدمت گرفته اند و با جذب آنتونی می‌خواهند پنجره نقل و انتقالات را ببندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала