Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهارمین پیشنهاد چلسی به مدافع لستر؛ فوفانا، گران‌ترین مدافع تاریخ می‌شود؟

© Photo / Twitterلسترسیتی Leicester City'den 9 gollü tarihi galibiyet
لسترسیتی  Leicester City'den 9 gollü tarihi galibiyet - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
پس از آن‌که لسترسیتی سه پیشنهاد چلسی برای فوفانا را رد کرد، آبی‌ها در حال آماده‌سازی چهارمین پیشنهاد اند تا مدافع فرانسوی را به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لستر سیتی را هدف شماره یک خود برای تقویت خط دفاع در نظر گرفته و از مدیران باشگاه خواسته است تا هر طور شده، این بازیکن را به خدمت بگیرند.
آبی‌ها قبل از این سه پیشنهاد داده‌بودند که تمامی پیشنهادات از سوی لستر رد شد و این باشگاه اعلام کرد که به دنبال فروش ستاره جوان خود نیست. آخرین پیشنهاد چلسی، 60 میلیون پوند با 10 متغییرات بود و سران این تیم تصمیم دارند که این پیشنهاد را بهبود بخشند و چهارمین پیشنهاد خود را ارائه دهند.
طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، چلسی پیشنهادی 75 میلیون پوندی برای وسلی فوفانا ارائه خواهد کرد و تلاش دارد تا روباه‌ها را برای فروش مدافع میانی وسوسه کند. لستر به دنبال مبلغی بیش از 80 میلیون پوند برای فوفانا است و با مبلغ کمتر این بازیکن 21 را نخواهد فروخت.
ستاره فرانسوی مایل به ترک کینگ پاور است و در چند بازی آخر رفتاری از خودش نشان داده که علاقه‌اش به جدایی را ثابت می‌کند. با این وضع دیده شود که باشگاه انگلیسی تسلیم خواسته‌های بازیکن و باشگاه چلسی خواهد شد یا خیر.
چلسی همچنین قصد دارد با جذب آرسن زاخاریان ستاره روسی از دینامو مسکو، خط هافبک خود را بیشتر تقویت کند. آبی‌ها قرار است بند فسخ 12.6 میلیون پوندی این بازیکن 19 ساله را فعال کنند و یکی از با استعدادترین بازیکنان جوان روسیه را به غرب لندن بیاورند.
زاخاریان در فصل گذشته در 34 بازی برای دینامو 9 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد و پیش از این نیز با باشگاه‌های مطرح زیادی در ارتباط بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала