امیری: طالبان گروه تروریستی است و با نکوهش های سخت این گروه را نابود نمی توانید، بلکه باید رزمید

© https://twitter.comژنرال خالد امیری برای فرماندهی نبرد با طالبان به پنجشیر بازگشت
ژنرال خالد امیری برای فرماندهی نبرد با طالبان به پنجشیر بازگشت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
یکی از فرماندهان جبهه مقاومت ملی افغانستان گفته است، که گروه طالبان موجودی نیست که با انتقادهای تُند و نکوهش های سخت، دست از ستم و ظلم بردارد.
به گزارش اسپوتنیک، خالد امیری، یکی از فرماندهان جبهه‌ ای مقاومت ملی افغانستان در تویترش روز جمعه نوشته است: "نقد حکومت‌ها در رسانه‌های اجتماعی برای اصلاح کار نیک است؛ اما ما حتا با یک حکومت دیکتاتور رو در رو نیستیم؛ بل‌که طرف ما یک گروهک تروریستی‌ای است که از راه قتل مردم، ایجاد وحشت، و از بین بردن تاسیسات عامه به قدرت رسیده است و در ادامه‌ی این راه و تحکیم حاکمیت‌‌اش از هیچ بربریتی در حق مردم دریغ نمی‌کند".
هلیکوپتر می - 17 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
فرمانده امیری سقوط‌دادن یک چرخبال طالبان در پنجشیر را تأیید کرد + عکس
او در ادامه نوشته است: "بناً، سنگرسازی در شبکه‌های اجتماعی و تمرکز تمامی انرژی در آن به هدف نابودسازی‌ طالب، ره به جایی نمی‌برد."
امیری افزوده است: "به قول قهرمان ملی، اگر متحد نشوید، نابود می‌شوید و اگر این مبارزه را مردم افغانستان از فضای مجازی به فضای حقیقی نبرند، طالب موجودی نیست که با نقدهای تُند و محکوم‌های سخت، دست از ستم و ظلم بردارد".
این فرمانده جبهه مقاومت تاکید کرده است: "ایستاد شویم، همه با هم و برای هم تا داشتن یک سرزمین عاری از ستم، عاری از نابرابری قومی، جنسیتی و مذهبی".
یادآوری می کنیم، که از آغاز چیرگی گروه طالبان بر افغانستان تاکنون، فرمانده امیری در پنجشیر در برابر گروه طالبان رزمیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала