سازمان ملل: روسیه و امریکا باید پیمان جدیدی را برای جایگزنی استارت-3 امضا کنند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Автономная пусковая установка "Ярс" на генеральной репетиции военного парада, посвящённого 77-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне на Красной площади в Москве
Автономная пусковая установка Ярс на генеральной репетиции военного парада, посвящённого 77-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне на Красной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
سازمان ملل از روسیه و ایالات متحده امریکا خواست تا پیمان جدیدی را برای جایگزینی پیمان استارت-3 امضا کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ناکامیتسو معاون دبیرکل سازمان ملل، از روسیه و ایالات متحده خواست تا پیمان جدیدی را برای جایگزینی پیمان استارت-3 امضا کنند.
ایزومی ناکامیتسو معاون دبیرکل سازمان ملل در امور خلع سلاح، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، سازمان ملل از روسیه و ایالات متحده می‌خواهد، که هر چه سریع‌تر مذاکرات را برای توافقی که جایگزین معاهده استارت-3 در سال 2026 خواهد شد، در به زودترین وقت آغاز کنند.
Помощник президента РФ Андрей Белоусов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
توانایی های هسته ای امریکا از چارچوب پیمان "استارت 3" فراتر رفته است
او افزود: ما می دانیم که تاریخ پایان استارت 3 سال 2026 است. حداقل، آنها باید پیش از انقضای استارت-3 روی یک توافق جدید به توافق برسند، در غیر این صورت جهان هیچ عامل بازدارنده ای نخواهد داشت.
ناکامیتسو در یک نشست توجیهی گفت: ما همچنان از هر دو طرف می خواهیم هر چه زودتر تعامل را از سر بگیرند تا جهان بدون محدودیت درباره جنگ افزارهای هسته‌ای باقی نماند.
یادآوری می کنیم، که پیمان بین ایالات متحده امریکا و فدراسیون روسیه درباره اقداماتی برای کاهش بیشتر و محدود کردن تهاجم راهبردی، استارت-3 جنگ افزارها، استارت جدید یک توافق دوجانبه بین روسیه و ایالات متحده درباره بیشتر متقابل است. کاهش سلاح های هسته ای راهبردی جا به جا شده این معاهده برای هر یک از طرفین کلاهک های هسته ای مستقر شده را به 1550 واحد، موشک های بالستیک قاره پیما (ICBMs)، موشک های بالستیک زیردریایی (SLBMs) ​​و بمب افکن های سنگین (TB) را به 700 واحد کاهش داد. این معاهده از سوی رئیسان جمهور دو کشور، دیمیتری مدودف و باراک اوباما در 8 اپریل 2010 در پراگ امضا شد و در 5 فیبروری2011 لازم الاجرا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала