Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساوتهمپتون 0 – یونایتد 1؛ با "تن هاگ" به سمت رستگاری

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد، به لطف تک گُل برونو فرناندز، در خانۀ حریف به برتری رسید و خودش را شش امتیازی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، منچستریونایتد، در ورزشگاه سنت مریز، مهمان ساوتهمپتون بود و برابر این تیم سخت‌کوش با نتیجه 0-1 به برتری رسید و دومین پیروزی خودش را به دست آورد.
نیمه نخست این دیدار برنده نداشت و با وجود این که یونایتد نمایش درخشانی داشت، به تساوی راهی رختکن شد تا نیمه مربیان همه چیز را تعیین کند.
یونایتد در نیمه دوم با ایده‌های تن هاگ، هجومی‌تر حاضر شد و خیلی زود به نتیجه رسید. این تیم در دقیقه 55 روی عملکرد درخشان برونو فرناندز به گُل رسید و از حریف پپش افتاد.
یونایتد در ادامه هم عملکرد درخشان داشت و با حضور کرستیانو رونالدو که از ابتدأ در ترکیب قرار نگرفته بود و همچنان کاسمیرو که اولین بازی خودش را به عنوان یار تعویضی انجام داد، توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی را مدیریت کرد.
در ادامه هر دو تیم موفق به باز کردن دروازه هم‌دیگر نشدند و این بازی با نتیجه 0-1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید و این تیم دومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.
با این نتیجه یونایتد 6 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. ساوتهمپتون نیز با 4 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала