Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول با بُرد آشتی کرد؛ بورنموث قربانی خشم کلوپ شد

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
در دیداری که بیشتر از نیمی از ترکیب لیورپول موفق به گُلزنی شدند، این تیم به راحتی بورنموث را شکست داد و اولین پیروزی فصل خودش را کسب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لیورپول که در سه دیدار قبلی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، دو تساوی و یک شکست کسب کرده‌بود، در چهارمین دیدار میزبان بورنموث در آنفیلد بود و این تیم را با بی‌رحمی شکست داد و با نتیجه 0-9 به برتری رسید.
سرخ‌ها در این دیدار از همان ابتدأ هجومی ظاهر شدند و در دقیقه 3 با لوئیز دیاز به گُل برتری رسیدند. سه دقیقه بعد الیوت گُل دوم را به ثمر رساند و اختلاف را دو برابر کرد.آرنولد در دقیقه 28، فرمینو در دقیقه 31 و فن‌دایک در دقیقه 45 سه گُل دیگر به حریف زدند و بازی در نیمه نخست با نتیجه 0-5 به سود سرخ‌ها به پایان رسید.
لیورپول همانند نیمه نخست، در نیمه دوم نیز بازی هجومی ارائه داد و در دقیقه نخست به گُل رسید. کریس مفام به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا باخت تیمش سنگین‌تر شود. در دقیقه 62 فرمینو دبل کرد و هفتمین گُل تیمش را به ثمر رساند. فابیو کاروالیو در دقیقه هشتاد، هشتمین گُل را وارد دروازه بورنموث کرد و در دقیقه 85 لوئیز دیاز دبل کرد تا لیورپول به پیروزی فوق‌العاده درخشان دست یافت.
به این ترتیب سرخ‌ها نخستین پیروزی را به دست آوردند و با سه امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.
بورنموث نیز با 3 امتیاز در جایگاه شانزدهم جاخوش کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала