Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول بند خرید دی یونگ را پرداخت میکند

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
به نظر میرسد پس از کش و قوس های فراوان دو بازیکن بارسلونا در آستانه جدایی از تیم قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که جرارد رومرو مدعی شده بود، فرنکی دی‌یونگ تصمیم خود را گرفته است تا با کاهش حقوق، قرارداد خود با بارسلونا را تمدید کند و به حضورش در نیوکمپ ادامه دهد، اما رسانه های انگلیسی از پیشنهاد 60 میلیونی لیورپول برای به خدمت گرفتن این ستاره هلندی خبر داده اند.
در فاصله چند روز تا پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات، لیورپول تلاش هایش را با به خدمت گرفتن فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسا که به نظر میرسد در لیست خروجی های تیم است، بیشتر کرده است.
در تازه ترین گزارش، لیورپول پیشنهادی غافلگیرکننده برای فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا ارائه کرده است که قیمت آن 60 میلیون پوند است. در همین حال مارکا نیز گفته است که لیورپول حاضر است بند آزادسازی این بازیکن را نیز پرداخت کند.
این پیشنهاد با توصیه یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم با توجه به نیاز به جذب یک بازیکن خوب در خط میانی به بارسا ارائه شده است.
تلاش یونایتد برای جذب اوبامیانگ
در حالی که تا همین چند روز پیش گمانه زنی ها در خصوص پیوستن پیر امریک اوبامیانگ از بارسا به چلسی بود، اما رسانه های معتبر انگلیسی از علاقه یونایتد برای جذب این مهاجم هلندی خبر دادند تا دپای به تیم سابقش و التفرافورد برگردد.
دیلی میل میگوید، یونایتد با 25 میلیون پوند در تلاش است تا اجازه رفتن اوبا به چلسی را ندهد.
سیلوا از سیتی جدا نمیشود
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی روز گذشته در نشست خبری خود رسما اعلام کرد که برناردو سیلوا فصل پیش رو را در منچسترسیتی خواهد ماند چرا که حتی هیچ تلفنی هم از سوی باشگاه‌های دیگر برای به خدمت گرفتن او انجام نشده است.
اسپورت مدعی شده است که قراردادی که دی‌یونگ فصل گذشته امضا کرده بود هیچ مشکل حقوقی نداشته و کاملا معتبر است اما او برای کمک به باشگاه و ادامه حضور در نیوکمپ، حقوق خود را کاهش خواهد داد. این در حالی است که روز گذشته علی دورسون، مدیر برنامه‌های دی‌یونگ و بریثویت به بارسلونا مسافرت کرده بود اما او هیچ مذاکره‌ای در خصوص دی‌یونگ انجام نداد و تنها در خصوص آینده مهاجم دانمارکی مذاکره کرد.
۲.۵ میلیون یورو برای خروج بریثویت
اسپورت در خبری مدعی شده است که با وجود علاقه سوسیه‌داد و مایورکا، مهاجم دانمارکی در صورتی موافق خروج از بارسلونا خواهد شد که ۲.۵ میلیون یورو از بارسا دریافت کند و گفته می‌شود کاتالان‌ها نیز با این پیشنهاد موافقت کرده‌اند و به این ترتیب به نظر می‌رسد قرارداد او به زودی فسخ خواهد شد. به این ترتیب ۳میلیون یورو در پرداخت‌های بارسا فضا ایجاد خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала