یک مزدور امریکایی دیگر هم در اوکراین کشته شد

© Photo / Personal page of Hieu LeАмериканский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину
Американский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
وزارت خارجه ایالات متحده امریکا از کشته شدن یک مزدور دیگر این کشور در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، در شرایطی که پشتیبانی های همه جانبه امریکا و متحدان از اوکراین و فشارهایشان در برابر روسیه ادامه دارد، واشنگتن از مرگ یک شهروند امریکایی در اوکراین خبر داد.
از امریکا خبر رسیده که یک شهروند امریکایی در اوکراین جان خود را از دست داده و وزارت خارجه امریکا در این باره بیانیه‌ صادر کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرد، که یک شهروند امریکایی اخیرا در اوکراین درگذشت.
مصنع الصلب أزوفستال بمدينة ماريوبول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
متهم شدن پنج مزدور خارجی برای جنگیدند در کنار نیروهای مسلح اوکراین
بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا، مقامات این وزارتخانه با خانواده این فرد در تماس هستند و در حال ارائه کمک‌های کنسولی می‌باشند.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا افزود: "ما همچنین بار دیگر تاکید می‌کنیم که شهروندان امریکایی به دلیل درگیری‌های مسلحانه فعال و انگشت گذاشتن روی شهروندان امریکایی در اوکراین توسط مقامات امنیتی دولت روسیه، نباید به اوکراین سفر کنند و شهروندان امریکایی در اوکراین باید فوراً با استفاده از هر گونه گزینه حمل و نقل هوایی و زمینی یا خصوصی دیگر این کشور را در صورت ایمن بودن ترک کنند".
سخنگوی وزارت خارجه امریکا از بیان اینکه شهروند این کشور در چه زمانی کشته شد یا نحوه مرگ او چگونه بوده، خودداری کرد.
انتشار خبر کشته شدن یک شهروند آمریکایی در اوکراین در شرایطی انجام شده که مقامات روسیه بارها درباره حضور مزدوران خارجی برای جنگیدن با این کشور در شرق اوکراین صحبت کرده‌اند.
پیش از این نیز وزارت خارجه امریکا از کشته شدن دو شهروند این کشور در اوکراین خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала