Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بارسا به کمک رونالدو با طاسی خداحافظی کرد+ عکس

© REUTERS / ALBERT GEAمباراة برشلونة وفياريال (4-0) في الدوري الإسباني
مباراة برشلونة وفياريال (4-0) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی بارسلونا، از کریستیانو رونالدو بخاطر کمک در کاشت مو سپاس‌گزاری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی بارسلونا، فصل گذشته به صورت قرضی در بشیکتاش بازی کرد و مؤثریت چندانی برای تیم ترکیه‌ای نداشت. حضور این بازیکن اما برای خودش بسیار مؤثر بوده زیرا او توانسته موهای از دست رفته‌اش را دوباره به دست آورد و با طاسی خداحافظی کند.
این موضوع در عکس‌های پیانیچ دیده شده بود اما امروز خود او با انتشار ویدیویی تایید کرد که در ترکیه مو کاشته و با روش ایمپلنت با طاسی خداحافظی کرده‌است.
پیانیچ، در اینسپاریا، کلینیک کاشت مو که کریستیانو رونالدو مالک آن است، عملیه کاشت مو را انجام داده و بخاطر این موضوع را ستاره پرتگالی سپاسگزاری نیز کرده‌است.
او در ویدیویی که منتشر کرده، در این مورد می‌گوید:" من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. من دو ماه پیش پس از صحبت با کریستیانو رونالدو که مرا متقاعد کرد که با این تیم بزرگ کار کنم، از این کلینیک دیدن کردم."
این بازیکن برای درمان به کلینیک کریستیانو رونالدو در مادرید رفت. این سایت یکی از سه واحد در اسپانیا به همراه ماربلا و والنسیا است.
در پرتگال پنج مرکز دیگر در شهرهای اصلی این کشور مانند لیسبون و پورتو وجود دارد. همچنین قرار است در ماه های آینده، کلینیکی در میلان نیز افتتاح شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала