ضربه مرگبار روسیه به اروپا

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه و اتحادیه اروپا
روسیه  و اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
روسیه با تعطیلی کامل نورد استریم ضربه مرگباری به اتحادیه اروپا خواهد زد.
به گزارش اسپوتنیک، تیبو اسپیرل تحلیلگر دیلی اکسپرس گفت، اگر روسیه برای همیشه جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم را قطع کند، ضربه مرگبار به اروپا خواهد زد.
این کارشناس ابراز نگرانی کرد، که تعلیق خط لوله گاز از 31 اگوست تا 2 سپتامبر که پیش از این از سوی روسیه اعلام شده بود، ادامه یابد و این یک "ضربه مرگبار" برای اروپا خواهد بود.
تحریمات علیه روسیه 100 میلیارد یورو به اتحادیه اروپا ضرر وارد می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
دیلی اکسپرس تحریم های روسیه علیه اتحادیه اروپا را خودکشی نامید
نویسنده به نقل از والری چاو، کارشناس امنیت انرژی، گفت: "بسته شدن کامل نورد استریم 1 می تواند منجر به کاهش ذخایر گاز در اتحادیه اروپا تا آغاز جنوری 2023 شود".
اسپیرل خاطرنشان کرد، که اتحادیه اروپا سهم روسیه در تامین سوخت را کاهش داده است، اما اذعان کرد که این سازمان همچنان به انرژی روسیه وابسته است.
کشورهای غربی پس از آغاز عملیات ویژه ارتش روسیه برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین، تحریم‌های جدیدی را در برابر مسکو اعمال کردند. بنابراین، ذخایر روسیه در حدود 300 میلیارد دالر بسته شد. درخواست ها برای کنار گذاشتن منابع انرژی روسیه نیز بلندتر شده است. با این حال، اختلال در زنجیره تامین منجر به مشکلات اقتصادی در اروپا و ایالات متحده شده است، که در درجه اول به افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت منجر شده است. کرملین تحریم ها را یک جنگ اقتصادی خواند که شبیه هیچ جنگ دیگری نیست. مقامات بر آمادگی خود برای چنین تحولی تاکید کردند و اطمینان دادند که به تعهدات اجتماعی خود ادامه خواهند داد. بانک مرکزی اقداماتی را برای ایجاد ثبات در بازار ارز انجام می دهد. مقامات همچنین پرداخت گاز به کشورهای غیردوست را به روبل منتقل کردند. افزون بر این، دولت طرحی را برای مقابله با محدودیت ها آماده کرده است که شامل حدود صد ابتکار است. مقدار بودجه آن حدود یک تریلیون روبل خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала