Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فورمول ثبت قرارداد کونده در لالیگا مشخص شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Краснодар" – "Севилья"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Краснодар – Севилья - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
طبق گزارشی که آس منشتر کرده، قرارداد کونده به بر اساس همکاری سازمان لالیگا، بلکه بر اساس استفاده بارسا از یک بند قانون به ثبت رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت و توانست چند بازیکن خوب به شمول ژول کونده، مدافع مدنظر ژاوی را جذب کند اما مشکلاتی بر سر ثبت قرارداد این بازیکنان ایجاد شد و وی در دو هفته ابتدائی رقابت‌های لالیگا غایب بود.
در ابتدا به نظر می‌رسید که بارسا تنها در صورت خروج ممفیس دپای و اوبامیانگ موفق به ثبت قرارداد این بازیکن خواهد شد اما لالیگا امروز با ثبت قرارداد ستاره فرانسوی موافقت کرد و رسماً این بازیکن ثبت نام شد.
شایعاتی وجود داشت که لالیگا با بارسلونا در این مورد کمک کرده اما نشریه آس در گزارشی مدعی است که بارسا از یک بند قانون لالیگا استفاده کرده و قرارداد کونده را به ثبت رسانده است.
طبق اطلاعات آس، به دلیل این که بارسلونا محدودیت های دستمزدی را رعایت کرده، اجازه یافته برای ثبت قرارداد کونده در لالیگا، به ماده 92 قانون کنترل مالی رجوع کند.
استفاده از این قانون به یک تیم این امکان را می‌دهد با پیشبینی درآمدهای آینده خود به عنوان یک تعهد مالی استفاده کند. البته این موقت است و باید در طول همان فصل به وضعیت قبلی برگردد زیرا این قانون ماهیت گذرا دارد .
همچنین برای اینکار نیاز به سپرده یا ضمانت نامه بانکی توسط سهامدار یا شخصی ثالث از خارج باشگاه است و خود باشگاه اجازه ندارد اینکار را انجام دهد زیرا ممکن است وقوع عقد محقق نشود و تضمین‌های مالی برای پرداخت بدهی باشگاه نیاز است.
به این ترتیب بارسا قرارداد کونده را به ثبت رسانده و با خروج یکی یا دو بازیکن این وضعیت به حالت عادی برخواهد گشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала