Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل جدی بایرن با مانه؛ گل‌های مردود سادیو بیشتر از گل‌های اصلی!

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
وینگر سنگالی جدید باواریایی‌ها با رفتن لواندوفسکی در پست مهاجم نوک بازی می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، سادیو مانه که در این تابستان از لیورپول راهی بایرن مونیخ شده است، آمار عجیبی دارد به طوری که گل های سالمی که این بازیکن به ثمر رسانده است، کمتر از گل های مردود شده اش است.
شب گذشته بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بایرن مونیخ در این بازی متوقف شد.
در این بازی سادیو مانه در دقیقه 34 گلزنی کرد که البته گل او توسط VAR رد شد و پذیرفته نشد تا بدین ترتیب این بازیکن برای یک بار دیگر هم گل مردود شده به ثمر برساند.
این گل مردود سادیو مانه، پنجمین گل مردود او است و بدین ترتیب ستاره بایرن مونیخ یک آمار عجیب و غریب به ثبت رسانده است.
این بازیکن تاکنون 4 بازی برای بایرن مونیخ انجام داده است و جالب این جا است که در این 4 بازی 3 گل سالم به ثمر رسانده است.
اما تعداد گل های مردود او به عدد 5 می رسد و بدین ترتیب مانه 2 گل مردود بیشتر از گل های سالمش زده است که در نوع خود عجیب است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала