Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والیبال قهرمانی جهان؛ پیروزی آمریکا و آلمان برابر حریفان+ عکس

© AFP 2023 / Johannes EiseleМатч между сборными России и Египта на волейбольном турнире Олимпиады-2016
Матч между сборными России и Египта на волейбольном турнире Олимпиады-2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
در دو دیداری که به صورت همزمان در رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان برگزار شده بود، آمریکا و آلمان برابر بلغاریا و کامرون به برتری رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان، امشب دو دیدار از دو گروه مختلف به صورت هم‌زمان برگزار شد و در آن آمریکا و آلمان برابر بلغاریا و کامرون به برتری رسیدند.
در یکی از جذاب‌ترین دیدارها، آمریکا از گروه C، به مصاف بلغاریا رفت و در سه ست با دشواری موفق به شکست حریف شد. آمریکا ست اول را 25 بر 20 برد و در دو ست دیگر با نتایج 25 بر 23 و 26 بر 24 به برتری رسید و با 6 امتیاز به صدر جدول گروه خودش صعود کرد. بلغاریا بدون امتیاز پس از پولند و مکزیک در قعر جدول قرار گرفت.
در دیگر دیدار از گروه F، آلمان به مصاف کامرون رفت و به راحتی پیروزی شد. آلمان در ست اول اندکی به مشکل خورد و با نتیجه 30 بر 28 از سد نماینده آفریقا گذشت. در دو ست دیگر آما آلمان‌ها برتر بودند و 25 بر 14 و 25 بر 19 موفق به شکست حریف شدند.
با این پیروزی آلمان با 3 امتیاز، هم امتیاز با اسلوانیا و فرانسه شد و در رده سوم گروه F قرار گرفت. کامرون نیز بدون امتیار در قعر قرار گرفت تا حذفش قطعی به نظر برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала