- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه: واحدهای اوکراینی که به سمت نیروگاه زاپروژیا شلیک می‌کردند سرکوب شدند

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Запорожская АЭС
Запорожская АЭС  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کردکه واحدهای اوکراینی که به سمت نیروگاه زاپروژیا شلیک می‌کردند با شلیک متقابل سرکوب شدند
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه، 28 اگست) با نشر خبری اعلام کرد که در جریان درگیری ضد باتری، واحدهای نیروهای مسلح اوکراین که به سمت نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شلیک کردند با شلیک متقابل سرکوب شدند.
در خبرنامه آمده است: گلوله باران نیروگاه هسته‌ای توسط توپخانه اوکراینی از منطقه شهرک ماریوکا در منطقه دنپروپتروفسک انجام شد. در جریان درگیری ضد باتری، یگان‌های نیروهای مسلح اوکراین که به سمت نیروگاه هسته‌ای شلیک کردند، با شلیک متقابل سرکوب شدند.
از زمان آغاز عملیات ویژه، نیروهای اوکراینی چندین بار تلاش کرده‌اند تا به نیروگاه هسته‌ای حمله کنند. جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترول دفاعی روسیه 12 جولای گفت که ستیزه جویان اوکراینی حملاتی را در نزدیکی نیروگاه هسته ای زاپوریژیا انجام داده اند، اقدامات تحریک آمیزی که توسط کنترول کنندگان غربی کی‌یف سازماندهی شده بود و میلیون ها اوکراینی را به‌خطر انداخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала