قوای مسلح اوکراین مناطق مسکونی انرگودار را هدف قرار دادند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Украинские военнослужащие ведут огонь из 152-мм пушки-гаубицы Д-20 на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области
Украинские военнослужащие ведут огонь из 152-мм пушки-гаубицы Д-20 на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
بر اساس گزارشات موجوده، نیروهای اوکراینی مناطق مسکونی انرگودار هدف قرار داده راکت باران کردند
به گزارش سرویس مطبوعاتی مدیریت شهری، قوای اوکراین مناطق مسکونی انرگودار در منطقه زاپوروژیه را هدف قرار دادند، انفجارات گزارش شده است.
در این گزارش آمده است: "ناسیونالیست های مسلح اوکراین مناطق مسکونی انرگودار را هدف قرار دادند. از انفجارات شدید در این شهر گزارش شده است، خدمات حالت اضطراری در حال جمع آوری اطلاعات در مورد قربانیان و تخریب زیربناهای غیرنظامی هستند."
Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وقوع انفجارها در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه
در طی عملیات ویژه، اردوی روسیه کنترل بخش آزوف در منطقه Zaporozhye و تمام منطقه Kherson را به دست گرفت و شهرهای بزرگی مانند Kherson،Melitopol وBerdyansk را اشغال نمود و اوکراین را از بحیره آزوف قطع کرد. دولت های جدیدی در هر دو منطقه تشکیل شده است، کانال های تلویزیونی و استیشن های رادیویی روسیه در حال پخش هستند، ارتباطات تجارتی و حمل و نقل با کریمه در حال بازسازی است. این مناطق اعلام کردند که قصد دارند بخشی از روسیه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала