Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار پپ به بازیکنانش: به کامبک تکیه نکنید

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی از بازیکنان تیم می‌خواهد قبل از این که حریف به آن‌ها ضربه بزند، کارش را تمام کنند زیرا همیشه موفق به کامبک زدن نخواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی امشب با نتیجه 4-2 کریستال پالاس را شکست داد تا رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ را به 16 بازی برساند. این رکورد از ماه فبروری آغاز شده، کماکان ادامه دارد و سیتیزن‌ها امروز به دشواری از آن مراقبت کردند زیرا این چهارمین بار در شش بازی آخر است که آن‌ها با نتیجه 2-0 از حریف عقب می‌افتند و مجبور می‌شوند تا برابر حریف کامبک بزنند.
با این حال، پپ گواردیولا امروز به بازیکنانش هشدار داد که همیشه موفق به کامبک زدن نخواهند شد و باید قبل از این که حریف به آن‌ها ضربه بزند، کارش را تمام کنند.
سرمربی سیتی پس از بازی به خبرنگاران گفت:" مشکلی که در حال حاضر داریم این است که گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم. ما در حال تلاش برای انجام کارهای ناراحت کننده‌ای هستیم که شما باید در فوتبال انجام دهید. ما در این بازی پیروز شدیم اما مهم این است که از آن درس بگیریم. ما با ریسک زیادی بازی می‌کنیم و ممکن است روزی بازی برنگردیم. ترجیح می‌دهم 4-0 برنده شوم، اما بازیکنان خوب یاد خواهند گرفت و با توجه به اینکه ممکن است در بازی‌های بعدی به پیروزی برنگردیم، ارزش این پیروزی بهتر است."
پپ در ادامه به تمجید از هالند پرداخت و گفت:" می‌خواهم بگویم که این برد به لطف ایده‌های درخشان من بود، اما ارلینگ از بدو تولد چنین کارهایی انجام داده است. او هر جا بوده، گل زده است!"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала