Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب‌ترین روزهای فوتبال جهان؛ پوگبا برای مصدوم کردن امباپه، جادوگر استخدام کرد!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسوی
پل پوگبا بازیکن فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
هافبک فرانسوی یوونتوس به پلیس ایتالیا اطلاع داده که برادر و چند دوست دوران کودکی‌اش قصد دارند از او اخاذی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ماتیاس برادر بزرگ تر هافبک یوونتوس که در تیم بلفورت در لیگ دسته چهارم توپ می زند، اخیرا ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است و وعده داده است که از برخی رازهای پشت پرده زندگی این بازیکن، وکیلش و حتی امباپه پرده برداری خواهد کرد.
پس از انتشار این ویدئو، پل پوگبا به سراغ پلیس ایتالیا رفت و ادعا کرد که برادرش و چند دوست دوران کودکی‌اش قصد دارند از او اخاذی کنند. پوگبا مدعی شده است که آنها از او خواسته‌اند 13 میلیون دالر باج بدهد تا یک ویدئو را منتشر نکنند.
پوگبا خودش محتویات این ویدئو را برملا کرده است. این بازیکن فرانسوی در این ویدئو از یک جادوگر که از قضا عضو خانواده‌اش هم بوده خواسته که ورد و جادویی برای "کیلین امباپه" بخواند.
بازیکن سابق منچستریونایتد به اداره مرکزی جرم های سازمان یافته مراجعه کرده است و خود را قربانی گروهی متشکل از چند تن از دوستان کودکی خود در کنار برادرش ماتیاس دانسته است و گفته که آنها به دنبال اخاذی 13 میلیون یورویی از او هستند.
البته مشخص نیست پوگبا چه مشکلی با امباپه داشته که می‌خواسته او را جادو کند ولی در شکایت خود این ادعا را هم مطرح کرده که یکی از همان "دغل‌دوستان" چند ماه قبل 200 هزار یورو از او دزدیده و به همین دلیل او را از خانه‌اش بیرون کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала