Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی به تیم لالیگایی می‌پیوندد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
سرمربی باشگاه لالیگایی والنسیا تأیید کرد که وی قصد دارد ادینسون کاوانی را به خدمت می‌گیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ گنارو گتوزو سرمربی باشگاه فوتبال والنسیا تایید کرد که این تیم قصد دارد ادینسون کاوانی مهاجم سابق منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.
بازیکن اروگوئه‌ای در تابستان امسال بعد از پایان قراردادش از یونایتد جدا شد و حالا یک بازیکن آزاد به حساب می‌رود.
تیم‌های زیادی به این بازیکن لینک شده‌اند از جمله رئال سوسیه‌داد که به تازگی الکساندر ایساک را نیز به نیوکاسل یونایتد فروخته است.

با این حال، به نظر می‌رسد که والنسیا جذب کاوانی را تضمین کرده زیرا گتوزو گفت:"پیتر لیم خیلی کار می‌کند و من فکر می‌کنم که ما کاوانی را به خدمت خواهیم گرفت زیرا لیم در حال حاضر به این شانس‌ها اعتقاد زیادی دارد."

سرمربی والنسیا به تمجید از کاوانی پرداخت و گفت: "وقتی از کاوانی صحبت می‌کنید، او یک بازیکن عادی نیست، او برای مدت طولانی در باشگاه‌های بزرگ و در سطح بالا بازی کرده است. او 35 سال دارد اما ذهنیت باورنکردنی دارد، من در مورد بخش فنی صحبت نمی‌کنم نه در مورد پول، مشکل من نیست و آنها دو چیز متفاوت هستند."

کاوانی که در دوران حضورش برای پاریسن‌جرمن 200 گل به ثمر رساند و نیز 104 گل برای ناپولی زد، اولین فصل حضورش در منچستریونایتد 17 گل در 39 بازی رقم زد. با این حال، آخرین فصل کاوانی در اولدترافورد به شکل ناامید کننده سپری شد و او در 20 بازی تنها 2 گل و یک پاس گل داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала