از پنج نشانه فروپاشی قریب الوقوع آمریکا نام برده شد

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteЗдание Капитолия США
Здание Капитолия США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
واشنگتن تایمز پنج نشانه از فروپاشی قریب الوقوع ایالات متحده را نام می برد.
به گزارش اسپوتنیک، دان فدر، ستون نویس واشنگتن تایمز، گفت که ایالات متحده در حال نابودی خود از درون است، همانطور که پنج نشانه از فروپاشی قریب الوقوع آمریکا نشانگر این موضوع است.
نویسنده معتقد است: "تمدن قادر به ترمیم خود نیست. نیازمند کار و اراده است. در آمریکا هیچ کس نه کار می کند و نه اراده نشان می دهد."
نویسنده از جمله نشانه های فروپاشی قریب الوقوع ایالات متحده، سیاست را درهای باز برای مهاجران، معافیت از مجازات جنایتکاران، نخبگانی که ارزش های آمریکایی را به مسخره می گیرند، "حمایت از بربرهای موجود" و مشکلات جمعیتی نام برد.
فدر برای حمایت از سخنانش چند مثال زد. بنابراین، از ابتدای سال، بیش از دو میلیون نفر به ایالات متحده وارد شده اند - تقریباً دو برابر بیشتر از مدت مشابه در سال 2021. نویسنده یادآور شد که مرزبانان دروازه مرز جنوبی را به سمت جریان مهاجران باز کردند.
این روزنامه نگار همچنین توجه خود را به ظهور نوع جدیدی از جنایت در ایالات متحده جلب کرد - غارت دسته جمعی. مزاحمان دسته دسته وارد فروشگاه ها می شوند و هر آنچه را که می بینند از آنجا بیرون می آورند.
در بسیاری از شهرها، پلیس جرایم جزئی را نادیده می گیرد، زیرا دادستان های عمومی همچنان با دستگیرشدگان ملاقات خواهند کرد.
فدر همچنین توجه خود را به حملات به ارزش های سنتی آمریکا جلب کرد. به عنوان مثال، اخیراً سرمقاله ای در روزنامه دانشجویی دانشگاه ویرجینیا منتشر شد که در آن خواستار حذف نام توماس جفرسون از نام مدرسه ای است که او تأسیس کرده است.
Президент РФ Владимир Путин и президент Ирана Эбрахим Раиси перед началом встречи в Тегеране  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
وال‌استریت جورنال: روسیه متحد جدیدی برای مقابله با آمریکا پیدا کرد
" نویسنده اضافه کرد که معنای انحرافی در این وجود دارد. از آنجایی که ما به حقوقی که خالق به ما اعطا کرده است دیگر اعتقاد نداریم، چرا نویسنده اعلامیه استقلال با آموزش عالی ارتباطی داشته باشد؟".
مشکل دیگر قاچاق مواد مخدر است. این روزنامه نگار چین را به صادرات فنتانیل به آمریکا متهم کرد. به گفته وی، این عامل اصلی مرگ و میر آمریکایی های 18 تا 45 ساله شده است.
فدر نگرانی های دیگری را در مورد چین به اشتراک گذاشت. نویسنده ابراز نگرانی کرد که شرکت های چینی بتوانند زمین های کشاورزی را در آمریکا خریداری کنند.
روند منفی دیگر کاهش نرخ زاد و ولد است. به گفته وی زاد و ولد به پایین‌ترین سطح ثبت شده کاهش یافته است - در حال حاضر 1.78 کودک به ازای هر آمریکایی در سن باروری وجود دارد. برای جایگزینی نسل ها، این شاخص باید حداقل 2.1 باشد.
نویسنده نوشت: "آمریکایی‌های کمتری ازدواج می‌کنند و تعداد بیشتری بچه دار نمی‌شوند. در همین حال ایلان ماسک، نیز فروپاشی جمعیتی را "بزرگ‌ترین تهدید برای تمدن" خواند.
فدر بارزترین نشانه افول ایالات متحده را افزایش تعداد افراد بی خانمان خواند که بسیاری از آنها بیماری های روانپزشکی یا اعتیاد به مواد مخدر دارند. وی گفت که این افراد تهدیدی جدی برای آمریکایی های عادی هستند و افزود که در میان آنها متجاوزان و دزدان زیادی وجود دارند که به تجارت جنایی خود ادامه می دهند.
این نویسنده افزود: ایالات متحده آمریکا به جمهوری با شکوه ایالات متحده تبدیل شده است و این باعث مرگ ما شده است.
او ارزش‌های مدرن آمریکایی را مورد انتقاد قرار داد، همشهریان خود را به بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به تمدن خود متهم کرد، که خلق آن قرن‌ها طول کشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала