Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فشار گلیزرها به رونالدو برای امضا با ناپولی

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
خانواده گلیزر به کریستانو رونالدو فشار وارد می‌کند تا با ناپولی قرارداد امضا کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ خانواده گلیزر که مالکیت باشگاه منچستریونایتد را بر عهده دارد، حاضر است بخشی از دستمزد کریستیانو رونالدو را در صورت انتقال به سری آ بپردازد.
پیش از این کریس از کاهش 25 درصدی که در قراردادش برای منچستریونایتد در صورت راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا نوشته شده بود، راضی نبود. شیاطین سرخ آماده هستند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی راه شان را از این ملی پوش پرتگالی جدا کنند اما با زمان رقابت می‌کنند.
بر کسی پوشیده نیست که کریستیانو می‌خواهد در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و ایجنت او خورخه مندز در تمام تابستان به دنبال راهی برای خروج از این رقابت‌ها بوده است. این بازیکن 37 ساله به بایرن مونیخ، آث میلان، چلسی، اینتر و ناپولی پیوند خورده اما دستمزد بالای او که طبق گزارش‌ها 385 هزار پوند در هفته دریافت می‌کند، برای باشگاه‌ها برای نهایی کردن قرارداد مشکل ساز شده است.
پنجره نقل و انتقالات به زودی بسته می‌شود و خانواده گلیزر حاضر هستند کریستیانو را رها کنند و حتی بخشی از حقوق او را پرداخت نمایند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این ملی پوش پرتگالی پیشنهاد جدی از ناپولی دارد و منچستریونایتد در تلاش است تا در چند روز آینده با آنها به توافق برسد.
رونالدو در دو بازی اخیر منچستریونایتد نیمکت نشین بوده و چندین گزارش حاکی از آن است که او در رختکن فضایی مخرب ایجاد کرده است. پس از پیروزی 1-0 مقابل ساوتهمپتون در آخر هفته، سرمربی شیاطین سرخ اریک تن هاگ در مورد وضعیت کریستیانو تا اینجای فصل صحبت کرد.

تن هاگ گفت: "ما با او برنامه ریزی می‌کنیم، می‌خواهیم او بماند. پس این همان چیزی است که ما می‌خواهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала