پیش بینی "پاییز داغ" و "زمستان سرد و نامطمئن" برای اروپا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر ЕС
ЕС  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
یک تحلیلگر غربی در گزارشی نوشت: برخی سیاستمداران به دلیل کوته فکری خود "پاییز داغ" را برای اروپا فراهم کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک زوران متر، روزنامه نگار، در مقاله ای برای Geopolitika.news به دلیل کوته فکری سیاستمداران غربی، "پاییز داغ" و "زمستان سرد و نامطمئن" را برای اروپا پیش بینی کرد.
در مقله آمده است: نااطمینانی های سیاسی، اقتصادی، انرژی، اجتماعی و دفاعی به طور فزاینده ای اروپا را تکان می دهد.
وی خاطرنشان کرد که مشکلات در همه کشورهای اروپایی تقریباً یکسان است: تورم، کمبود انرژی و بی ثباتی عرضه، و همچنین فرسودگی مالی به دلیل درگیری در اوکراین.
این روزنامه‌نگار با یادآوری اینکه دولت‌های بلغارستان، استونی، بریتانیای کبیر و ایتالیا پیش از این استعفا داده‌اند، گفت: "کشورهای اروپایی بیشتر و بیشتری هستند که به دلیل همه موارد فوق در بحران‌های سیاسی فرو می‌روند".
در حال حاضر، اتحادیه اروپا در حال اتخاذ تصمیماتی است که از دیدگاه خود نامحبوب است، که باعث کند شدن پروژه های گران قیمت انرژی تجدیدپذیر می شود".
د. وی به عنوان نمونه به سخنان کشاورزان هلندی به دلیل اقدامات مسئولان برای مقابله با انتشار گاز اشاره کرد. به گفته این روزنامه نگار، هلندی ها "تنها نمونه ای از آنچه در انتظار همه ما است را مطابق با استراتژی برنامه ریزی شده نه تنها اتحادیه اروپا، بلکه در کل غرب جمعی" ارائه کردند.
وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر اتحادیه اروپا در حال اتخاذ تصمیماتی است که از دیدگاه خود نامحبوب است و به همین دلیل پروژه های گران قیمت انرژی تجدیدپذیر کند می شوند.
متر خاطرنشان کرد که سخنان امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که گفت "آزادی بهایی دارد" نیز حکایت از بدتر شدن اوضاع در اروپا دارد.
به گفته وی متقاعد کردن سیاستمداران به نیاز به ایثار شخصی آسان است، اما نه شهروندان با هزینه های زندگی سرسام آور.
یک "پاییز سیاسی داغ "و یک" زمستان سرد و نامطمئن" چیزی است که در ماه‌های آینده در انتظار اروپا است که عمدتاً به دلیل حماقت و کوته‌اندیشی استراتژیک نخبگان سیاسی کشورهای اروپا رخ می دهد".
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала