Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمل و نقل مشکل جدید شیران لندنی؛ تیم توخل با کمبودهواپیما روبروست+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
در سفر به شهرهای دیگر مشکل باشگاه‌های انگلیسی به صورت جدی حمل و نقل است که فعلا چلسی با آن به صورت جدی روبرو است.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه‌های فوتبال انگلیس با داشتن ثروت‌های هنگفت و بی شمار اما مشکلاتی خنده‌آوری دارند که قابل توجه هستند.
مثلا برخی از این باشگاه‌ها در سفر به شهرهای دیگر با مشکل حمل و نقل هوایی روبرو هستند زیرا فقط افراد کلیدی با هواپیما سفر می‌کنند.
رسانه‌ی اتلتیک مدعی شده که عجیب به‌نظر می‌رسد اما کمبود هواپیماهای اختصاصی به یک دردسر واقعی برای باشگاه‌های لیگ برتر تبدیل شده است.
پیش از شکست 3-0 چلسی مقابل لیدزیونایتد، تیم توماس توخل با استفاده از سه هواپیمای کوچک 14 صندلی به یورک‌شایر سفر کرده بود. این موضوع باعث شد کادرفنی با اتوبوس از لندن به یورک‌شایر سفر کنند چون در هواپیمای رزرو شده اصلی، مشکل فنی پیش آمده بود.
در هفتم آگوست، هواپیمایی که بازیکنان برایتون را از منچستر به برایتون برگردانده بود، بلافاصله به لندن برگشت تا بازیکنان منچسترسیتی را پس از بازی با وست‌هم به منچستر برگرداند. باشگاه‌های دیگر لیگ برتری گزارش داده‌اند برای یک سفر معمولی و بدون دردسر باید در مقایسه با سال گذشته، هزینه سه برابری انجام دهند.
یک مقام اجرایی لیگ برتر انگلیس در این باره گفته:"این مشکل همیشه به ما ضربه می‌زند و کسی به آن توجهی نمی‌کند. عواقب این موضوع برای همه تیم‌ها دردسرساز خواهد شد."
تاثیرات مالی منفی شیوع کووید 19 باعث شده برخی از هواپیمایی‌های انگلستان از رده خارج شوند و بخشی از آن‌ها هم با تعدیل نیرو مواجه شده‌اند. گران‌تر شدن قیمت سوخت و البته کمبود هواپیماهای بزرگ باعث شده این مشکل برای باشگاه‌های لیگ برتری دردسرساز شود. برای یک باشگاه لیگ برتری، سفر با هواپیمایی با ظرفیت 50-60 نفر ایده‌آل است اما کمبود این هواپیماها باعث شده آن‌ها از دو یا سه هواپیمای کوچک با ظرفیت 25 الی 30 نفر برای سفرهایشان استفاده کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала