فاش شدن سرقت پول در ارتش اوکراین

© Sputnik / Maksim Bogodwid /  مراجعه به بانک تصاویر Dolary
Dolary - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
پلیس ملی: 580 هزار دالر در نظر گرفته شده برای ارتش از وزارت دفاع اوکراین به سرقت رفت.
به گزارش اسپوتنیک، پلیس ملی اوکراین روز سه شنبه گزارش داد که افسران مجری قانون اوکراین سه نماینده وزارت دفاع اوکراین را افشا کردند که در هنگام خرید مهمات نظامی برای ارتش، دارایی های وزارت دفاع را به مبلغ 580 هزار دالر را در اختیار داشتند.
"نمایندگان وزارت دفاع اوکراین، با انجام دستورات خرید مهمات نظامی برای نیروهای مسلح اوکراین، مبلغی به مبلغ 580 هزار دالر را به سرقت بردند. این خبر را سرویس مطبوعاتی نیروی انتظامی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده اند.
این وزارتخانه گزارش داد که در میان مظنونان سه نفر از جمله وکیل فعلی وزارت دفاع اوکراین هستند که انعقاد توافقنامه بین این وزارتخانه و یک تامین کننده مهمات نظامی از ترکیه به مبلغ 16 میلیون یورو را سازماندهی کردند.
به گفته مقامات انتظامی، مظنونان برای توقیف وجوه، مدیریت شرکت ترکیه ای را متقاعد کردند تا برای فوریت خود، با یک "شرکت تحت کنترل" برای خرید 1000 جلیقه نظامی بدهد.
هر سه مظنون از بنیانگذاران شرکت بحرینی هستند که مبلغ 580 هزار دالر به آن واریز شده است. در طول بازرسی، افسران اجرای قانون اسناد، بیش از 17 میلیون گریونا (460 هزار دالر) و 100 هزار یورو را ضبط کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала