Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی با مبلغ دیوانه‌وار به دنبال مدافع لایپزیک

© REUTERS / POOL Semi Final - RB Leipzig v Paris St Germain
 Semi Final - RB Leipzig v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
چلسی با مبلغ باور نکردنی (90 میلیون یورو) به دنبال جذب یوشکو گواردیول کروات از آربی لایپزیگ است.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی در کنار تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام از جمله باشگاه هایی بوده است که در تابستان امسال به جذب یوشکو گواردیولکروات از آربی لایپزیگ علاقه نشان داده بود اما باشگاه آلمانی به صراحت اعلام کرده که این بازیکن را برای فصل جاری حفظ خواهد کرد.
با توجه به این موضوع آبی‌ها راه حل دیگری پیدا کردند و تلاش دارند تا وی را حالا جذب کنند و فصل آینده به استمفورد بریج ببرند. اسپورت میل می‌گوید که ذو باشگاه در حال مذاکره در مورد قرارداد 90 میلیون یورویی هستند که به موجب آن چلسی مدافع کروات را قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات (روز پنج‌شنبه) به خدمت می‌گیرد اما او را در فصل جاری به تیم آلمانی قرض می‌دهد.
گواردیول در سپتامبر 2020 با مبلغ 14 پوند از دینامو زاگرب به لایپزیگ پیوست، در حالی که قبلا با لیدز در ارتباط بود، در قراردادی که او را به گران ترین نوجوان کروات تاریخ تبدیل کرد.
او تا پایان فصل به صورت قرضی در دینامو ماند و تابستان گذشته با لایپزیگ آمد. گواردیول به سرعت خود را در تیم لایپزیگ تثبیت کرد، پیشرفت چشمگیری داشت و تقریباً 50 بازی در طول فصل 2021/22 انجام داد و به تیمش کمک کرد تا در رتبه چهارم بوندسلیگا قرار بگیرد، جام آلمان را به دست آورد و به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. نمایش‌های خوب او در آلمان و اروپا باعث شده است که او در نهایت به یکی از مدافعان میانی پیشرو جهان تبدیل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала