جبهه آزادگان: رئیس استخبارات ولایت لغمان طالبان را کشتیم

© Sputnikلغمان
لغمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای از کشتن رئیس استخبارات ولایت لغمان گروه طالبان با چهار نگهبانش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای امروز چهارشنبه نوشت: مولوی عبدالقدیر حافظ، از سران گروه تروریستی طالبان که به تازگی از کندهار به حیث رئیس استخبارات آن گروه در ولایت لغمان معرفی شده بود، با چهار تن از نگهبانش در نتیجه یک عملیات هدفمند نیروهای عملیاتی جبهه‌ی ملی آزادگان در مسیر ولسوالی دولت‌شاه ، قریه‌ی کندرزئی ولایت لغمان کشته شدند .
پروان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2022
یورش چریک های جبهه آزادگان بر بیز امنیتی طالبان در ولسوالی جبل سراج ولایت پروان
این جبهه افزوده است، که این عملیات حوالی ساعت ۵:۳۰ صبح امروز مورخ ۹ سنبله ۱۴۰۱ رخ داده است و به نیروهای عملیاتی جبهه ملی آزادگان هیچگونه آسیب نرسیده و دوباره به سنگرهای اصلی شان برگشتند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که مولوی عبدالقدیر و نگهبانانش که به وسیله‌ی یک موتر داتسن نوع تویتا می‌خواستند به مرکز ولایت لغمان بروند، مورد حمله هدفمند نیروهای عملیاتی جبهه‌ی ملی آزادگان قرار گرفته و کشته شدند .
در پایان این خبرنامه آمده است، که جبهه‌ی ملی آزادگان تا نابودی کامل گروه تروریستی طالبان به حمایت از مردم رنج کشیده‌ی افغانستان به عملیات های خود ادامه خواهد داد.
یادآوری می کنیم، که جبهه ملی آزادگان تاکنون در چند ولایت افغانستان از یورش چریک هایش بر جنگجویان گروه طالبان خبر داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала