همدردی پوتین با خانواده ای گورباچف

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин отвечает на вопросы журналистов после встречи глав государств - гарантов Астанинского процесса содействия сирийскому урегулированию
Президент РФ Владимир Путин отвечает на вопросы журналистов после встречи глав государств - гарантов Астанинского процесса содействия сирийскому урегулированию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه به مناسبت درگذشت رئیس جمهور پیشین اتحاد جماهیر شوروی همدردی خود را با خانواده اش ابراز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت، که ولادیمیر پوتین عمیقاً بابت مرگ گورباچف همدردی خود را ابراز می دارد و صبح برای خانواده و دوستانش تلگرامی ارسال خواهد کرد.
میخائیل گورباچف رئیس جمهور پیشین اتحاد جماهیر شوروی ​​در آستانه مرگش برای همودیالیز در درمانگاه بستری شده بود، امروز درگذشت.
میخائیل گورباچف که پیشینه ای مشکلات گرده داشت، با ر دیگر راهی درمانگاه شده بود. وی در بخش ویژه درمانگاه بالینی مرکزی بود که امشب درگذشت. گورباچف ​​در گورستان نوودویچی در مسکو، در یک گورستان خانوادگی در کنار همسرش رایسا به خاک سپرده خواهد شد.
میخائیل سرگی‌یویچ گورباچُف، در 2 ماه مارچ سال 1931 در قریه پریولنویه در نزدیکی استاوروپول متولد شد، در سال 1950 با کسب مدال نقره مکتب را به پایان رسانید.
او در دانشگاه مسکو در رشتهٔ حقوق تحصیل کرد و همان‌جا با همسر آینده‌اش، رایسا، آشنا شد. این دو در سپتامبر 1953 ازدواج کردند و پس از فارغ‌التحصیلی گورباچف در سال 1955، آنها در خانهٔ او در منطقهٔ استاوروپول به زندگی مشترک پرداختند.
گورباچف در 1952 و در سن 21 سالگی به حزب کمونیست اتحاد شوروی پیوست و پس از مرگ چرنینکو، گورباچف در 11 مارچ 1985 و در حالی که 54 سال از عمر او گذشته بود، به عنوان دبیرکل حزب کمونیست انتخاب شد.
سرانجام در کریسمس 1991، 25 دسامبر 1991، گورباچف کناره گیری کرد.
در شب 30 اگوست سال 2022 ، داکتران درمانگاه مرکزی بالینی شهر مسکو اعلام کردند، که میخائیل سرگیویچ گورباچف پس از یک بیماری سخت و طولانی عصر امروز درگذشت. رئیس جمهور پیشین اتحاد جماهیر شوروی مشکلات "گرده" داشت و جسد او در گورستان نوودویچی در کنار همسرش در مسکو به خاک سپرده می‌شود.
در سال 1986، گورباچف ​​در حالی که به عنوان دبیر کل اتحاد جماهیر شوروی خدمت می کرد، آغاز بیرون شدن تدریجی نیروهای شوروی از افغانستان را اعلام کرد. در 15 دسامبر 1989 آخرین سرباز شوروی، افغانستان را ترک کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала