Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌های ستاره‌های کریکت به پیروزی اخیر+ عکس

راشدخان بازیکن تیم ملی کریکت
راشدخان بازیکن تیم ملی کریکت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
بازیکنان تیم ملی کریکت کشور بعد از پیروزی برابر بنگلادیش به مردم پیام خوشی شریک کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی کریکت در دومین بازی و آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های کریکت جام آسیا 2022؛ برابر بنگلادیش با تفاوت 7 ویکیت به برتری رسید.
بعد از این بازی؛ ستاره‌های ملی پوش کشور پیام‌های خوشی خود را با مردم شریک کردند.

میرویس اشرف رییس بورد کریکت کشور اعلام کرد: "اجرای فوق العاده از قهرمانان افغان. بسیار خوب در یک پیروزی فوق العاده و صعود به دور بعدی! تبریک به همه."

راشدخان آرمان در صفحه‌ فیسبوک‌اش نوشت: "دومین پیروزی تیم ملی کریکت در جام آسیا را برای تمامی شما هموطنان گرامی تبریک می‌گویم. از دعا و حمایت شما بسیار تشکر. انشاالله که به برکت دعا و حمایت‌های شما مسابقه آینده را نیز برنده شویم. زنده باد افغانستان."

در نوشته دیگری از راشدخان آمده: "مبارزه باورنکردنی و حتی یک بُرد بهتر! فوق العاده خوشحالم که امشب همکاری کردم.، ما به کار خود ادامه می‌دهیم."

محمدنبی کاپیتان کشور اعلام کرد: "تبریک به ملت افغانستان برای یک بُرد دیدنی دیگر مقابل بنگلادش در جام آسیا 2022. به حمایت ما ادامه دهید و برای ادامه مسابقات دعا کنید. زنده باد افغانستان"

عثمان غنی نوشت: "هموطنان عزیز دومین برد مقابل بنگلادش در جام آسیا مبارک. من می‌خواهم دومین بُرد متوالی در آسیا کاپ 2022 را به ملت شجاع افغانستان تبریک بگویم و تشکر کنم از نجیب و مجیب."

رحمن الله گربز بازیکنی که در دیدار اول خوش درخشید نوشت: "الحمدالله واجد شرایط برای سوپر 4 جام آسیا 2022. توپ‌اندازی واقعا خوب توسط اسپینرها و پایان عالی بود. ما را از دعا فراموش نکنید."

در همین حال داکتر عبدالله عبدالله نیز با انتشار پیامی نوشت: "تیم ملی کریکت افغانستان در رقابت‌های جام آسیا تیم بنگلادیش را شکست داد و پیروز این مسابقه شد. این پیروزی را به همه هموطنان تبریک می‌گویم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала