Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد بارسا بر سینه شیاطین سرخ

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا پیشنهاد منچستریونایتد برای معاوضه ارون وان بیساکا را جهت جذب سرجینو دست رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال منچستریونایتد برای جذب سرجینو دست از بارسلونا؛ پیشنهاد معاوضه آرون وان بیساکا مدافع راست انگلیسی را داد اما بارسا آنرا رد نمود.
بارسا زیرا می‌خواهد که در صورت جدایی دست در تابستان امسال، او را جایگزین کند.
دست در سال 2020 با مبلغ 20 میلیون یورو از آژاکس به بارسلونا پیوست. این بازیکن جوان در اولین فصل خود زیر نظر رونالد کومان به یک بازیکن ثابت برای غول لالیگا تبدیل شد و 40 بازی برای این باشگاه در تمام مسابقات انجام داد.
با این حال، پس از خروج مربی هالندی از نیوکمپ در نیمه اول فصل 2021-2022، دست از ترکیب سقوط کرد. ژاوی هرناندز ترجیح داد در نیمه دوم فصل گذشته، دنی آلوز مدافع راست و کهنه کار به جای این بازیکن 21 ساله بازی کند.
شیاطین سرخ با به خدمت گرفتن لیساندرو مارتینز مدافع میانی آرجانتینی و تایرل مالاسیا دفاع چپ هالندی، سمت چپ دفاع خود را در تابستان امسال تقویت کردند. پست دفاع راست همچنان نقطه ضعف باشگاه به شمار می‌رود.
آرون وان بیساکا در چند فصل اخیر گزینه اول مدافع راست اولدترافورد بوده و با این حال، فقدان توانایی هجومی و ثبات بازیکن ملی پوش انگلیسی باعث شد که در نیمه دوم فصل گذشته دیوگو دالوت در ترکیب اصلی جایگزین شود.
دالوت در این فصل گزینه اول دفاع راست اریک تن هاگ بوده اما مدافع پرتگالی در حال حاضر فاقد پوشش و رقابت کافی است. شیاطین سرخ قبل از این‌که بتوانند یک مدافع راست جدید به خدمت بگیرند، باید راه خود را از وان بیساکا جدا کنند.
منچستریونایتد اگر بخواهد سرجینو دست را در تابستان امسال به خدمت بگیرد، باید قیمت 20 میلیون یورویی آبی و اناری‌ها را برآورده کند.
اگر آرون وان بیساکا به کریستال پالاس بازگردد، منچستریونایتد ممکن است برای جذب سرجینو دست اقدام کند.
طبق گزارشش تاک اسپورت، کریستال پالاس مایل است در تابستان امسال آرون وان بیساکا را دوباره به خدمت بگیرد. این مدافع راست هشت سال را در آکادمی جوانان باشگاه سپری کرد تا این‌که در فصل 18-2017 به تیم اصلی عقاب ها صعود کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала