Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پادشاه بسکتبال به دنبال سرمایه‌گذاری در سری‌‌آ

© Flickr / Keith Allison LeBron James.
 LeBron James. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
لبرون جیمز، اسطورۀ دنیای بسکتبال می‌خواهد تا در لیگ ایتالیا سرمایه‌گذاری و بخشی از سهام باشگاه آث میلان خریداری کند.
به گزارش اسپوتنیک، لبرون جیمز، اسطوره NBA، علاقه زیادی به فوتبال دارد و از طرفداران لیورپول است. قهرمان چهار دوره NBA همچنین سهامدار باشگاه مورد علاقه خود است و بخشی از سهام این باشگاه به نام وی است.
وی در در سال 2011، 5 میلیون پوند در لیگ برتر فوتبال انگلستان سرمایه گذاری کرد تا 2 درصد از سهم لیورپول را به نام خودش کند. حالا تخمین زده می شود ارزش سهمام او حدود 100 میلیون پوند است و سودی زیادی جیمز به دست آورده است.
طبق گزارش فایننشال تایمز، لبرون جیمز، حالا به دنبال سرمایه‌گذاری در سری‌آ است و می‌خواهد همانند لیورپول، بخشی از سهام باشگاه آث میلان را نیز خریداری کند. آث میلان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان است و به نظر می‌رسد پس از یک دهه روزهای سخت در راه بازگشت به اوج است.
بخشی از سهام میلان از سوی یانکی‌ها خریداری خواهد شد و نیویورک یانکیز به همراه لبرون جیمز ریاست گروه سرمایه گذاری را بر عهده خواهند داشت. چندین نام برجسته دیگر مانند تهیه کننده مشهور موسیقی جیمی آیوین و رپر دریک نیز بخشی از این گروه هستند.
یانکی ها در حال حاضر سهامداران منچسترسیتی، قهرمان فعلی لیگ برتر و همچنین باشگاه نیویورک سیتی اف سی در لیگ آمریکا (MLS) هستند. میلان در تابستان امسال توسط RedBird Capital خریداری شد که مالک و بنیانگذار آن گری کاردنیل در گذشته با یانکی‌ها کار می‌کرد.
میلان در تابستان امسال توسط RedBird Capital خریداری شد که مالک و بنیانگذار آن Gerry Cardinaleدر گذشته با یانکی ها کار می کرد.
به گفته فوربس، این مشارکت نشان دهنده مشارکت بین برخی از با ارزش‌ترین املاک در سراسر دنیای ورزش است. نیویورک یانکیز مالک با ارزش‌ترین تیم بیسبال جهان به ارزش 6 میلیارد دالر است. میلان با ارزش 1.2 میلیارد دالر چهاردهمین تیم باارزش فوتبال است.
در همین حال، لبرون جیمز با 121.2 میلیون دالر درآمد سالانه دومین ورزشکار پردرآمد جهان است.
فوربس همچنین تایید کرد که لبرون جیمز تنها ورزشکار میلیاردر فعال در کنار تایگر وودز اسطوره گلف است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала