آغاز مانور نظامی روسیه "وستوک-2022" با حضور 50 هزار نظامی

CC BY 4.0 / Ministry of Defence of the Russian Federation / (cropped image)Церемония открытия стратегических командно-штабных учений "Восток-2022" в России
Церемония открытия стратегических командно-штабных учений Восток-2022 в России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2022
عضو شوید
امروز پنجشنبه مانور نظامی راهبردی "وستوک-2022" (شرق) آغاز می‌شود و در بخشی از این مانور، کشتی‌های روسیه و چین کار مشترک را در دریای جاپان انجام خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مانورها در هفت محدوده در منطقه نظامی شرقی، در آب‌ها و مناطق ساحلی دریای اوخوتسک و دریای جاپان برگزار می‌شود و مرحله اصلی مانور قرار است در پلیگون (میدان آموزشی) "سرگیفسکی" برگزار شود.
در بیانیه آمده است: در مجموع بیش از 50 هزار پرسنل نظامی، بیش از 5 هزار واحد سلاح و تجهیزات نظامی شامل 140 طیاره، 60 کشتی جنگی، قایق و شناورهای حمایتی در مانورهای "وستوک-2022" شرکت خواهند کرد.
بنا بر بیانیه وزارت دفاع روسیه، در این رزمایش اعضای سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) و سازمان همکاری شانگهای(SCO) و همچنین مقامات سایر کشورهای شریک مانند آذربایجان، الجزایر، ارمنستان، بلاروس، هند، قزاقستان، قرقیزستان، چین، لائوس، مغولستان، نیکاراگوئه، سوریه، تاجیکستان شرکت خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала