پوتین: مقامات اوکراین جنگ را علیه هموطنان خود آغاز کردند، وظیفه ما توقف این جنگ است

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین تست کرونا داده است؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2022
عضو شوید
پوتین: آنها بر این باورند که برخی تجاوزات در اوکراین صورت می گیرد، اما مقامات اوکراین جنگی را علیه هموطنان آغاز کردند، وظیفه ما توقف این جنگ است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، امروز در جریان سخنرانی گفت که در قلمرو اوکراین منطقه ضد روسیه ایجاد می شود که روسیه را تهدید می کند، و نابودی آنها هدف عملیات خاص روسیه در اوکراین می باشد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مورد ایجاد یک منطقه تحت محاصره ضد روسیه در اوکراین صحبت کرد که روسیه را تهدید می کند، بنابراین اکنون یک عملیات نظامی ویژه برای محافظت از ساکنان دونباس و ساکنان روسیه در آنجا جریان دارد.
Посол США в России Майкл Макфол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
مک‌فول: بسیاری ها در آمریکا با اظهارات پوتین در مورد "اتحاد تاریخی روسیه و اوکراین" موافق هستند
وی گفت: "یک منطقه محاصره ضد روسیه در خاک اوکراین امروزی ایجاد شده است که کشور ما را تهدید می کند، بنابراین پسران ما که در آنجا می جنگند از ساکنان دونباس و خود روسیه محافظت می کنند. البته این مستحق حمایت جامعه است. این بسیار مهم است. بخصوص از جانب جوانان. زیرا جوانان که در آنجا می جنگند، صحت و زندگی خود را به خطر می اندازند و بسیاری از آنها می میرند. آنها باید بفهمند که چرا جان خود را می دهند - برای روسیه و برای مردمی که در دونباس زندگی می کنند.
یکی از شرکت کنندگان درس آزاد "صحبت مهم" ایده ایجاد یک وب سایت با اسناد واقعی به صورت الکترونیکی برای مطالعه تاریخ را مطرح کرد.
رئیس جمهور اطمینان داد: "آنچه شما در مورد آن صحبت کردید بسیار مهم است... باید توسط مواد قابل اطمینان تائید شود و این قابلیت اطمینان باید تضمین گردد. ما روی این موضوع کار خواهیم کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала