وزرای اقتصاد جی 7 قیمت نهایی نفت روسیه را تعیین کردند

© https://twitter.comتشکل جلسه گروه جی 7 هفته آینده در مورد افغانستان
تشکل جلسه گروه جی 7 هفته آینده در مورد افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2022
عضو شوید
وزارت انرژی فدراسیون روسیه اعلام کرد که نشست وزرای انرژی گروه 20 بدون تصویب سند مشترک به دلیل پیشنهادات مخرب و سیاسی غرب به پایان رسید، اما روش های اساسی در بخش کار انرژی به اتفاق آرا مورد حمایت قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، در خبر وزارت انرژی آمده است: "نشست مشترک وزرای انرژی گروه 20 به دلیل پیشنهادات مخرب و سیاسی، غرب بدون تصویب سند مورد توافق پایان یافت. با این همه، روشهای اساسی در مورد بسیاری از موضوعات خاص در عملکرد بخش انرژی به اتفاق آرا مورد حمایت قرار گرفت."
Золотые слитки на долларовых банкнотах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2022
تشدید تحریم‌های ضد روسیه توسط کشورهای G7
کشورهای غربی، در پس زمینه عملیات ویژه در اوکراین، به تلاش برای محدود کردن عایدات روسیه از صادرات انرژی ادامه می دهند. اتحادیه اروپا تاکنون شش بسته تحریمی از جمله تحریم ذغال سنگ و ذخایر نفت را تصویب کرده است. در همان زمان، اختلال در زنجیره تامین منجر به افزایش شدید قیمت سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده شد.
روز قبل، الکساندر نواک، معاون صدراعظم، گفت که مسکو به کشورهای که از اعمال محدودیت بر قیمت سوخت از روسیه حمایت می کنند، نفت عرضه نخواهد کرد.
به گفته دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری، با اعمال محدودیت های قیمتی نفت روسیه، سوخت به کشورهای که با شرایط بازار کار می کنند ارسال می شود.
به گفته ولادیمیر پوتین، سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای کشورهای غربی است و تحریم ها ضربه جدی به تمام اقتصاد جهانی وارد کرده است. وی خاطرنشان کرد: "هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала