- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ارائه گزارش درباره نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا هفته آینده به شورای حکام آژانس اتمی

© Sputnik / Константин МихальчевскийГенеральный директор МАГАТЭ Рафаэль Гросси и делегаты Международного агентства по атомной энергии на территории Запорожской атомной электростанции (1 сентября 2022). Энергодар
Генеральный директор МАГАТЭ Рафаэль Гросси и делегаты Международного агентства по атомной энергии на территории Запорожской атомной электростанции (1 сентября 2022). Энергодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2022
عضو شوید
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که امیدوار است در اوایل هفته آینده گزارشی را در مورد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به شورای حکام آژانس اتمی ارائه کند.
به گزارش اسپوتنیک، رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از ورود به وین به خبرنگاران گفت: ما از همان ابتدا اطلاعات را دریافت کرده و دریافت می‌کنیم و اکنون در تلاش هستیم تا ارزیابی عمیق از آنچه در حال رخ دادن است را دریافت کنیم، من امیدوارم در ابتدای هفته آینده به محض اینکه تا پایان این هفته اطلاعات کاملی از آنچه در حال وقوع است را جمع کنیم، گزارش ارائه خواهم کرد.
وی همچنان گفت که متخصصان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر چیزی را که می‌خواستند ببینند در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا دیدند.
گروسی افزود: ما آنچه را که خواستیم دیدیم. هر چیزی را که خواستم دیدیم. می‌خواهم بر این موضوع تاکید کنم، زیرا فکر می‌کنم این لحظه بسیار مهم است.
Запорожская АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گروسی از حضور دائمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نیروگاه زاپروژیا خبر داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала