ناریشکین: بیشتر مردم جهان موضع روسیه را درست می دانند

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Российского исторического общества Сергей Нарышкин на заседании круглого стола
Председатель Российского исторического общества Сергей Нарышкин на заседании круглого стола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2022
عضو شوید
رئیس سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه امروز گفت، که بیشتر مردم در جهان موضع روسیه را در مبارزه با نازیسم درست می دانند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ناریشکین، رئیس انجمن تاریخی روسیه (RIO)، مدیر سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه، روز شنبه در سخنانی در جمع شرکت کنندگان کمپین آموزشی بین المللی "از بر نویسی پیروزی" گفت: بیشتر مردم متفکر در سراسر جهان امروز بر این باورند، که روسیه در مبارزه با نازیسم موضع درستی اتخاذ می کند".
Директор Службы внешней разведки РФ Сергей Нарышкин перед началом совещания президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2020). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
ناریشکین: امروز روسیه در حال ایجاد یک جهان چند قطبی واقعی است
او گفت: "برای اکثر مردم متفکر از سراسر جهان واضح است که این روسیه است که در کنار حقیقت ایستاده است، در مقابل تجاوزها عقب نشینی نمی کند و هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از انتقام جهانی نازی ها انجام می دهد".
ناریشکین "از بر نویسی پیروزی" را یک اقدام مدنی نامید که مشارکت در آن یک عمل "اختلاف فعال" با مظاهر "ناخودآگاهی تاریخی" است.
رئیس انجمن تاریخی روسیه خاطرنشان کرد، که امروزه برگزاری آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زمانی که در تعدادی از کشورهای غربی "تبلیغ ایده‌های نئونازی به شدت افزایش می‌یابد، بناهای تاریخی جنگ‌های آزادی‌بخش شوروی به طرز وحشیانه‌ای تخریب می‌شوند، و درخواست‌هایی برای پاکسازی به دلایل قومی وجود دارد.
«از برنویسی پیروزی» یک رویداد تاریخی بین المللی است که به شهروندان روسیه و دیگر کشورها اجازه می دهد دانش خود را از جنگ بزرگ میهنی آزمایش کنند. برای اولین بار، از بر نویسی تاریخی در 7 می 2019 در تمام 85 منطقه فدراسیون روسیه و همچنین در 23 کشور خارجی انجام شد. از بر نویسی در قالب آزمایشی انجام می شود. در 45 دقیقه، شرکت کنندگان باید به 25 سؤال پاسخ دهند: 20 سؤال فدرال، 5 سؤال منطقه ای. سوالات این آزمون توسط کارشناسان انجمن تاریخی روسیه، انجمن تاریخ نظامی روسیه و دانشگاه دولتی روسیه برای علوم انسانی تهیه شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала