نماینده انگلیس: ده سال آینده احتمال دارد جهان شاهد استفاده از سلاح هسته‌ای باشد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Вестминстерский дворец в Лондоне
Вестминстерский дворец в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2022
عضو شوید
یک نماینده پارلمان انگلیسی درباره زمان احتمالی استفاده از سلاح هسته ای گفت، احتمال دارد جهان ده سال آینده شاهد استفاده از تسلیحات هسته‌ای باشد.
به گزارش اسپوتنیک، "توبیاس آلوود" نماینده حزب محافظه کاران حاکم در انگلیس گفت: بعید نیست که جهان در ده سال آبنده شاهد استفاده از سلاح های هسته ای تاکتیکی باشد.
این نماینده انگلیسی در گفتگو با بهرادیو تایمز افزود: این موضوع به دلیل افزایش تنش در عرصه بین المللی است.
او گفت: ما در دورانی بسیار سخت زندگی می کنیم. جهان ما تغییر خواهد کرد. به اعتقاد من، هرچند آنچه خواهم گفت، رعب آور است، اما ما استفاده از سلاح های هسته ای تاکتیکی را در ده سال آینده شاهد خواهیم بود.
این نماینده پارلمان انگلیسی افزود که کشورش به یک وینستون چرچیل جدید نیاز دارد تا به آن در نجات از یک دهه بسیار دشوار کمک کند.
پیشتر، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس و یکی از مدعیان اصلی پست نخست وزیری آینده و رهبر حزب محافظه‌کار، گفته بود که در صورت لزوم برای فشار دکمه پرتاب سلاح هسته ای آماده است.آماده
تراس در نشستی با اعضای حزب محافظه کار در بیرمنگام در پاسخ به این سوال که چه احساسی نسبت به فشار دادن دکمه هسته‌ای و ایجاد "نابودی جهانی" دارد، گفت: "فکر می‌کنم این وظیفه مهم نخست وزیر است و آماده انجام آن هستم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала