امروز نواسه یک میلیاردر امریکایی اختطاف شد

Eliza “Liza” Fletcher Kidnapped in Memphis, Tennessee
Eliza “Liza” Fletcher Kidnapped in Memphis, Tennessee  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
عضو شوید
نواسه دختر ورهیل میلیاردر امریکایی در جریان دَوش صبحانه اختطاف گردید.
به گزارش اسپوتنیک، نیویارک پست به نقل از سرویس مطبوعاتی ارگانهای اجرائیه، خبر داده است که پولیس در شهر ممفیس، تنسی به دنبال نوانسه جوزف اورگیل میلیاردر است که در جریان دَوش صبحگاهی اختطاف شد.
اختطاف چیان الیزا فلچر معلمه مکتب را به داخل یک موتر جیپ انداختند. در جریان تحقیقات، پولیس تیلیفون دستی شکسته و بوتل آب دختر میلیادر را پیدا کرد و به زودی موتر اختطاف کنده‌گان پیدا شد، اما به جای دختر گمشده در کابین موتر، مظنون دیگری مشاهده شد که اسمش کلئوتا آبستون 38 ساله می باشد. او به جرم آدمربایی و جعل کاری بازداشت گردید.
اختطاف دختر سفیر افغانستان در پاکستان و جنبه‌های پنهان آن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
اختطاف دختر سفیر افغانستان در پاکستان و تاثیر آن بر روابط دو کشور
پولیس گفته است: "تا کنون الیزا فلچر پیدا نشده است. بازرسان و افسران اداره پولیس ممفیس، همراه با شرکای محلی و فدرال، به جستجوی خانم فلچر ادامه می دهند."
خانواده ربوده شده برای اطلاع از محل احتمالی او 50 هزار دالر جایزه تعیین کرده اند.
الیزا فلچر وارث شرکت می باشد که توسط میلیاردر جوزف ارگیل اورگیل تاسیس شده است. او مشغول خدمات توزیع و خرده فروشی است. این شرکت به بیش از 11000 خرده فروشی سخت افزار و فروشگاه های زراعتی و همچنین فروشندگان تخته چوب ها در ایالات متحده، کانادا و پنجاه کشور را دارد و دیگر خدمات را نیز انجام میدهد. حالا مشخص شده است که در کمپنی Orgill Inc بیش از پنج و نیم هزار نفر کار می کند و حجم فروش سالانه آن سه میلیارد دالر ارزیابی می گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала