جبهه آزادگان بازهم برای کشتن طالبان فراخوان داد

© Azadegan Frontجبهه آزادگان: ۱۷ جنگجوی طالبان را در کندز کشتیم
جبهه آزادگان: ۱۷ جنگجوی طالبان را در کندز کشتیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان برای دومین بار برای کشتن جنگجویان و سران گروه طالبان برای مردم افغانستان فراخوان و جایزه گماشته است.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان امروز با نشر خبرنامه ای برای دومین بار نوشت: در پیوند به فراخوان و اطلاعیه‌ی پیشین و سهم گرفتن مردم ( غازیان) در موفقیت عملیات در برابر گروه اشغالگر طالبان چندی پیش فراخوان داده بودیم، که طالبان به عنوان قاتلان و جنایت‌کاران بالفطره، جانوران واجب‌القتل محسوب می‌شوند و هر کسی که افراد مسلح گروه تروریست و اشغالگر طالبان را از بین ببرد، غازی و قهرمان شمرده می‌شود و رهبری جبهه‌ی ملی آزادگان افغانستان، برای کشتن این جانوران خونخوار جوایزی تعیین می‌کند.
در ادامه این فراخوان آمده است، که برای غازیان قهرمانی که طالبان مسلح را نابود کنند، مقداری پول نقد به شرح ذیل پرداخته می‌شود: ۱ - برای کشتن طالب مسلح ۲۰۰ دالر
۲ - برای کشتن طالب امر بالمعروف ۳۰۰ دالر
۳- برای کشتن طالب استخبارات ۳۵۰ دالر
۴ - برای کشتن افراد سرشناس این گروه وحشی از ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دالر
لغمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
جبهه آزادگان: رئیس استخبارات ولایت لغمان طالبان را کشتیم
این جبهه همچنان با نشر ویدیویی از کشتن یک جنگجوی گروه طالبان به دست یک نفر با چاقو نوشته است، که به استقبال از فراخوان منتشر شده در یک ماه آخر ۱۸ تن از طالبان وحشی از سوی جوانان غازی در نقاط مختلف کشور کشته شده‌اند.
در ادامه این فراخوان آمده است، جبهه‌ ای ملی آزادگان بر پایه تعهد پیشین خویش برای غازیان، جایزه‌های تعیین شده را پرداخت خواهد کرد. غازیان قهرمان! طالبان وحشی، این قاتلان بالفطره و موزی را در هر نقطه‌ای که می‌توانید، به قتل برسانید و در فرایند آزادسازی کشور سهم میهنی و رسالت تاریخی خویش را انجام دهید. پس از انجام عمل و ارسال سند به شماره‌‌ی ذیل پول غازیان قهرمان پرداخت می‌گردد. هویت افراد غازی کاملا محفوظ نگه‌داشته می‌شود. این ویدیو را یکی از غازیان که یک طالب وحشی را کشته، فرستاده است.
در پایان این خبرنامه آمده است، هرچند جبهه‌ی ملی آزادگان ویدیوهایی را که روان خسته‌ی مردم را می‌آزارند، نشر نمی‌کند، این ویدیو را که شب گذشته در جاده‌ی چهل‌متره‌ی مارشال قسیم فهیم توسط جوانان کابل انجام شده است، مشت نمونه‌ی خروار به طور موقت منتشر می‌کنیم.
یادآوری می کنیم، که جبهه آزادگان پیش از این نیز برای کشتن جنگجویان گروه طالبان جایزه گماشته بود. این جبهه تاکنون ده ها یورش بر جنگجویان گروه طالبان را به دوش گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала