کلوپ ویدیو

رزمایش "وستوک-2022"؛ خنثی کردن عملیات دشمن ساختگی + ویدیو

عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان رزمایش راهبردی وستوک-2022، نیروهای روسیه فرود دشمن ساختگی در ساخالین را منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه می‌گوید: در میدان تمرین نظامی اوسپنوفسکی، به عنوان بخشی از رزمایش "وستوک-2022"، یک اقدام عملی توسط واحد‌های ارتش منطقه نظامی شرقی برای دفاع از یک منطقه مشخص و نابود کردن یک دشمن ساختگی در حال فرود در جزیره انجام شد.
براساس برنامه رزمایش، دشمن با استفاده از پهپادها و تجهیزات جنگ الکترونیک تلاش در فرود مخفیانه یک نیروی تهاجمی تاکتیکی به ساخالین داشت. واحدهای سیستم هوایی ارتش منطقه نظامی شرق، اهداف را که پهپادهای دشمن را نشان می‌داد، کشف کردند و توسط سیستم‌های راکتی ضدهوایی "ایگلا" و 9کا22 "تونگوسکا" منهم کردند.
حضور کشتی های جنگی وستوک -2022 در دریای خلیج شاخ طلایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2022
حضور کشتی های جنگی اقیانوس آرام در رزمایش "واستوک 2022"
رزمایش وستوک-2022 از 1 تا 7 سپتمبر تحت رهبری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در منطقه نظامی شرق برگزار می‌شود و آخرین مرحله رزمایش نیروهای مسلح روسیه در سال جاری خواهد بود.
در ترکییب نیروهای ائتلافی، اقدامات مشترکی در چارچوب تمرین‌های راهبردی توسط گروه‌های عملیاتی ارگان‌های فرماندهی و کنترول، گروه‌های نظامی و ناظران از سازمان پیمان امنیت جمعی، سازمان همکاری شانگهای و سایر کشورهای همکار از جمله آذربایجان، الجزایر، ارمنستان، بلاروس، هند، قزاقستان، قرقیزستان، چین، لائوس، مغولستان، نیکاراگوئه، سوریه، تاجیکستان انجام خواهد شد.
در این رزمایش بالغ بر پنجاه هزار نظامی، 140 فروند طیارۀ نظامی و 60 فروند رزمناو شرکت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала