یورش چریک های جبهه مقاومت به فرماندهی گروه طالبان در ورسج

© Sputnikتخار
تخار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
عضو شوید
نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان، به ساختمان فرماندهی طالبان در ولسوالی ورسج ولایت تخار یورش برده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدای افغانستان، نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان، به ساختمان فرماندهی طالبان در ولسوالی ورسج ولسوالی تخار حمله کرده اند که درگیری میان دو طرف برای چند ساعت دوام کرد.
منابع محلی امروز یک‌شنبه 13 سنبله می‌گویند، که نیروهای جبهه مقاوم ملی، شب گذشته بالای ساختمان فرماندهی امنیه طالبان در مرکز این ولسوالی حمله کرده اند. به گفته منابع این حمله حوالی ساعت 11 شب آغاز شد و تا ساعت 1 شب، دوام کرد.
نیروهای جبهه مقاومت شب گذشته حمله بزرگی را بالای فرماندهی طالبان در ولسوالی ورسج راه اندازی کردند که منجر به تلفات این گروه شده است.
تخار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
درگیری تخار؛ شش طالب کُشته شدند

یک باشنده محل که نمی‌خواهد از او در این گزارش نام‌برده شود به خبرگزاری صدای افغانستان گفته است، که دو طرف در این جنگ از سلاح‌های سنگین کار گرفتند. او می‌گوید تا کنون از تلفات دقیق این درگیری اطلاعات در دست نیست.
اما یک منبع از درمانگاه محلی ولسوالی ورسج می‌گوید، که 2 نیروهای طالبان که در این درگیری زخمی شده، به درمانگاه منتقل شده اند.
این حمله در حالی بالای فرماندهی طالبان صورت گرفته که نیروهای این گروه روز گذشته به یک قرارگاه نیروهای جبهه مقاومت ملی در حوض ویغنان شهرستان ورسج حمله کردند که منجر به جان باختن دو نیروی جبهه گردید.
منابع می‌گویند در این درگیری 6 نیروی طالبان نیز کشته شده است. این حمله به راهنمایی یک روحانی محلی طرفدار طالبان راه اندازی شد که اکنون متوقف شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала