نشریه امریکایی: بایدن برای فاشیست ها در حال تبدیل شدن به کتاب درسی است

© AP Photo / Susan WalshПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
عضو شوید
نشریه واشنگتن تایمز نوشت: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در حال تبدیل شدن به فاشیست های کتاب درسی است.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه می گوید که دموکرات ها اطلاعات نادرست و تبلیغاتی منتشر می کنند، منتقدان و مخالفان را سرکوب می کنند و به دنبال وادار کردن آنها به تسلیم هستند. بایدن اخیراً اعلام کرده است که بیش از 300 میلیارد دلار بدهی دانشجویان لغو خواهد شد، یا بهتر است بگوییم توسط کسانی که این بدهی را نگرفته اند پرداخت خواهد شد. در عین حال، بر اساس قانون اساسی، رئیس جمهور به عنوان رئیس قوه مجریه حق تصرف در وجوه مودیان را بدون اتخاذ تدابیر قانونی ندارد. نویسنده مقاله یادآوری می کند که دموکرات ها همچنین پیشنهاد کردند تعداد قضات دیوان عالی را افزایش دهند و خودشان شروع به انتصاب آنها کنند.
یکی دیگر از اقدامات مستبدانه دولت جو بایدن، ایجاد هیئت مدیریت اطلاعات نادرست در وزارت امنیت داخلی بود که به زودی به "وزارت حقیقت" معروف شد. وظیفه آن ارزیابی این بود که چه اطلاعاتی درست است و چه اطلاعاتی صحیح نیست، آمریکایی ها چه چیزی را می توانند بشنوند و چه چیزی را نمی توانند.
این نشریه با یادآوری سایر اقدامات غیرمجاز دموکرات ها ادامه داد: لغو ساخت خط لوله کیستون از کانادا و بسته شدن برنامه اجاره زمین فدرال برای استخراج منابع، که باعث افزایش قیمت سوخت شد و بر اقتصاد بازار تأثیر منفی گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала