پوتین: مزخرفات سیاسی که از کار مشترک در سطح بین‌المللی جلوگیری می‌کند حل می‌شود

© Sputnik / Михаил Климентьев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин провел совещание о текущей ситуации в нефтегазовом секторе
Президент РФ В. Путин провел совещание о текущей ситуации в нефтегазовом секторе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2022
عضو شوید
این خبر تکمیل می گردد...
رئیس‌جمهور روسیه گفت که "کف سیاسی" که مانع کار مشترک در سطح بین‌المللی می‌شود، ناگزیر فروکش خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پوتین گفت: من مطمئن هستم که همکاری های بین‌المللی در زمینه محیط زیست و حفاظت از اقلیم به ناچار انجام و احیا خواهد شد. باید بگویم که حتی در حال حاضر آن به طور خاص قطع نشده است. این کف سیاسی که مانع کار مشترک متخصصان می‌شود، مطمئناً فروکش خواهد کرد و کار ادامه خواهد داشت.
آقای پوتین افزود که اغلب سیگنال‌های هشداردهنده می‌شنویم که اگر بشریت با مسائل زیست محیطی سر و کار نداشته باشد، خود به عنوان بخشی از طبیعت، ممکن است به سادگی وجود نداشته باشد.
رئیس‌جمهور پوتین گفت: در واقع، شاید اینطور باشد. در این زمینه اختلاف نظرهای زیادی در میان کسانی که انتشار گازهای گلخانه‌ای، فعالیت‌های صنعتی را انجام می‌دهند و کسانی که می‌خواهند هم مصرف‌کنندگان و هم تمام طبیعت را از پیامدهای منفی فعالیت‌های انسانی محافظت کنند، وجود دارد. در هر صورت بدیهی است که فرد با فعالیت خود مشکل ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: من به نوبه خود هر کاری را برای حمایت از این امر انجام خواهم داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала