پنتاگون: امریکا در اوکراین با روسیه در هوا مقابله می کند

© AFP 2023 / Saul Loeb Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США
Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2022
عضو شوید
پنتاگون می‌گوید، پشتیبانی ایالات متحده امریکا از اوکراین به روسیه تدابیر متقابل هوا به هوا در اوکراین داده است.
به گزارش اسپوتنیک، کلینتون هینوت جنرال امریکایی معاون رئیس ستاد نیروی هوایی، که از طریق لینک ویدئویی در کنفرانس شورای آتلانتیک صحبت می کرد، گفت: پشیبانی واشنگتن مبارزه با چیرگی هوایی روسیه در اوکراین را تضمین می کند.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2022
روسیه: مدرکهایی مبنی بر نقض ممنوعیت جنگ افزارهای زیست شناسی از سوی امریکا و اوکراین را ارائه می کنیم
وی گفت: "ارتش ما باید به ویژه در برابر روسیه و چین یک مورد قوی ارائه دهد تا بتوانیم با چیزهایی که آنها برای موفقیت نیاز دارند مقابله کنیم. پرونده اوکراین به وضوح مخالفت با چیرگی هوایی (روسیه) را نشان داد".
یادآوری می کنیم، که از 24 فیبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور روسیه، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند. در پس زمینه این عملیات، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به تامین سلاح به اوکراین ادامه می دهند. رئیس جمهور جو بایدن قانون اجاره وام را امضا کرد، واشنگتن ده ها میلیارد دالر به کیف اختصاص داد. مسکو بارها تاکید کرده است، که تامین تجهیزات نظامی غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала