واکنش سناتور روس به گزارش آژانس بین المللی انرژی هسته ای: این پیش از ماموریت روشن بود

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Временной комиссии Совета Федерации России по информационной политике и взаимодействию со СМИ Алексей Пушков
Председатель Временной комиссии Совета Федерации России по информационной политике и взаимодействию со СМИ Алексей Пушков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2022
عضو شوید
یک سناتور روسیه درباره نتیجه گیری آژانس بین المللی انرژی هسته ای پس از بازدید از نیروگاه هسته ای زاپوریژیا گفت، که حتی پیش از این نیز آشکار بود.
به گزارش اسپوتنیک، سناتور الکسی پوشکوف بر این باور است، نتایجی که آژانس در گزارش نتایج ماموریت از نیروگاه هسته ای زاپوریژیا به آن اشاره کرده است، پیش از این روشن بود، این گزارش چیزی را حل نخواهد کرد.
Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2022
خنثی شدن یورش نیروهای اوکراینی به نیروگاه زاپوریژیا
آژانس بین المللی انرژی هسته ای روز سه شنبه گزارشی از نتایج ماموریت آژانس از نیروگاه هسته ای زاپوریژیا منتشر کرد. این سند از جمله به لزوم توقف گلوله باران ایستگاه و اطراف آن و همچنین ایجاد "منطقه ایمنی" در اطراف نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اشاره می کند.
به گفته پوشکوف، نتایجی که آژانس به آنها استناد کرده است، حتی پیش از سفر هیئت به ایستگاه واضح بود.
این سناتور در شبکه تلگرام خود نوشت: "برای اینکه کیف را مجبور به انجام این کار (توقف گلوله باران نیروگاه های هسته ای) کند، نیاز به فشار از سوی ایالات متحده و کشورهای پیشرو اروپایی دارد - فشاری که هنوز وجود ندارد. این گزارش خود چیزی را حل نخواهد کرد".
پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود، که دو نماینده آژانس بین المللی انرژی اتمی به طور دائم در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا باقی می مانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала