آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار توقف گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا شد

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار توقف گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا شد
  آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار توقف گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2022
عضو شوید
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از انجام این مأموریت، خواستار توقف بمباران نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا و اطراف آن شد.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش نتایج ماموریت زاپروژیا برای حفظ یکپارچگی فیزیکی نیروگاه هسته‌ای باید گلوله باران نیروگاه و اطراف آن متوقف شود.
گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید که به اشتراک گذاری در NPP می تواند باعث آسیب به تجهیزات حیاتی و انتشار نامحدود مواد رادیواکتیو شود.
خاطرنشان می شود که در حالی که گلوله باران ادامه دار منجر به یک وضعیت اضطراری هسته ای نشده است، همچنان تهدیدی مداوم برای ایمنی هسته ای با پتانسیل تأثیرگذاری بر عملکردهای حیاتی با پیامدهای رادیولوژیکی بالقوه است.
در این سند آمده است: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توصیه می‌کند برای جلوگیری از آسیب بیشتر به ایستگاه و تأسیسات مرتبط، برای اطمینان از ایمنی پرسنل عملیاتی، و حفظ یکپارچگی فیزیکی برای اطمینان از عملیات ایمن و قابل اعتماد، گلوله‌بارها در سایت و اطراف آن فورا متوقف شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала