حضور قوای روسی در ZNPP بهترین تضمین امنیت آن است

© Sputnik / Константин МихальчевскийФрагмент стелы при въезде на территорию Запорожской АЭС в Энергодаре
Фрагмент стелы при въезде на территорию Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا روز چهارشنبه در شبکه سی ان ان اعلام کرد که حضور قوای مسلح روسیه در قلمرو استیشن برق اتمی زاپوروژیه بهترین تضمین برای تضمین امنیت آن است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر چیژوف، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا گفت: می توانم به شما اطمینان دهم که حضور قطعات خاص قوای مسلح روسیه در استیشن برق اتمی زاپوروژیه بهترین تضمین برای امنیت آن است.
Автомобили с делегатами МАГАТЭ в пункте пропуска Васильевка на пути к Запорожской атомной электростанции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
چگونگی ایجاد منطقه امنیتی در استیشن برق اتمی زاپوروژیه
روز سه‌شنبه، نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارشی از کار این هیئت در ZNPP منتشر کردند. از جمله، این سازمان خسارت به یک واحد ویژه برای ذخیره سازی زباله های رادیواکتیف و سوخت هستوی تازه را ثبت کرد. مقامات آژانس خواستار پایان دادن تیراندازی به استیشن برق اتمی و اطراف آن شدند، زیرا این امر می تواند به تجهیزات حیاتی آسیب برساند و مواد رادیواکتیف را به صورت نامحدود منتشر کند. در ارتباط با تهدید امنیتی، ایجاد منطقه ایمن هستوی در اطراف استیشن هستوی پیشنهاد شده است.
کشتی های تحت البحری زاپوروژیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2022
اگر باشندگان زاپوروژیه بخواهند با روسیه باشند، روسیه رد نمی کند
روسیه نیروهای اوکراینی را به تیراندازی اتوماتیک استیشن برق اتمی زاپوروژیه متهم می کند و متاسف است که آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش خود درباره نتایج سفر به استیشن، منبع آتش سوزی را مشخص نکرده است. طرف روسی پس از بازدید یک ماموریت آژانس بین المللی از استیشن، جلسه شورای امنیت سازمان ملل را تشکیل داد.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در این سازمان، در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: آژانس این فرصت را داشت تا مطمئن شود که قوای کیف تنها تهدیدی برای استیشن برق اتمی زاپوروژیه است، هیچ تهدید داخلی برای استیشن وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала