هشدارعربستان سعودی و کشورهای خلیج فارس به نتفلیکس: محتوای ضد اسلامی را حذف کنید

© AP Photo / Chris PizzelloNetflix headquarters in the Hollywood section of Los Angeles is pictured, Monday, May 4, 2020
Netflix headquarters in the Hollywood section of Los Angeles is pictured, Monday, May 4, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس از کمپانی نتفلیکس به دلیل پخش محتوای نامناسب با شرع مقدس اسلام خواستند تا محصول موردنظر را از پلتفرم خود حذف کند.
به گزارش اسپوتنیک، عربستان سعودی و کشورهای همسایه آن به نتفلیکس هشدار دادند تا برنامه‌هایی را که حاوی محتواهای غیراسلامی است، حذف کند. در این پیغام روشن نشده که این موارد شامل چه چیزهایی است.
در بیانیه مشترک منتشر شده به نتفلیکس هشدار داده شده که در صورت عدم رعایت مقررات اسلامی تمامی اقدامات قانونی علیه آن انجام می‌شود.
در اعلامیه‌ای که روز سه‌شنبه از سوی کمیته رسانه‌های الکترونیکی شورای همکاری خلیج فارس منتشر شد و شامل کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین، کویت، عمان و قطر است این موضوع اعلام شد. عربستان و امارات به جز این اعلامیه، بیانیه‌های مشابهی را به صورت جداگانه نیز منتشر کردند.
تلویزیون دولتی عربستان نیز مصاحبه‌ای با یکی از مقامات این کشور انجام داده که در آن از نتفلیکس به عنوان حامی رسمی همجنس‌گرایی یاد شده و در آن گفته شد ممکن است نتفلیکس در این کشور ممنوع شود زیرا برنامه‌های نامناسبی دارد که ممکن است کودکان به آن دسترسی یابند.
عربستان، امارات، قطر، بحرین، کویت و عمان شش عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند.
نتفلیکس در این باره پاسخی نداده است.
گفتنی است که نتفلیکس شبکه امریکایی است و مقر آن در کالیفرنیای ایالات متحده امریکا می‌باشد.
این شبکه اکنون در برخی کشورها مانند ایران، چین، سوریه و کوریای شمالی قابل دسترس نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала