پوتین: مطمئن هستم که فدراسیون روسیه از 24 فبروری تاکنون چیزی را از دست نداده است

© Sputnik / Pool / Mihail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России Владимир Путин во время выступления на пленарном заседании форума "Российская энергетическая неделя"
Президент России Владимир Путин во время выступления на пленарном заседании форума Российская энергетическая неделя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که مطمئن هستم که فدراسیون روسیه از 24 فبروری تاکنون چیزی را از دست نداده است، اما مقصد اصلی تقویت حاکمیت است.
به گزارش اسپوتنیک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که مطمئن هستم که فدراسیون روسیه از 24 فبروری تاکنون چیزی را از دست نداده است، اما مقصد اصلی تقویت حاکمیت است.
گفتنی است که روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала