پوتین: اوکراین می‌خواست خطوط برق تاسیسات هسته ای روسیه منفجر کند

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر Станция по преобразованию и передаче электроэнергии первой в Сирии солнечной электростанции, находящейся в 20 километрах от Дамаска
Станция по преобразованию и передаче электроэнергии первой в Сирии солнечной электростанции, находящейся в 20 километрах от Дамаска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت که اوکراین تلاش کرد خطوط برق نزدیک تاسیسات هسته ای روسیه را منفجر کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که اوکراین تلاش کرد خطوط برق نزدیک تأسیسات هسته ای در روسیه را منفجر کند و افزود که مشخص نیست چرا این کار انجام شد و این می تولند تهدیدی برای تمام اروپا ایجاد کرد.
پوتین در هفتمین نشست مجمع اقتصادی شرق گفت: "طرف اوکراینی تهدیدهایی برای تضعیف امنیت هسته‌ای ایجاد می‌کند. چرا آنها این کار را می‌کنند و افزود که صادقانه بگویم، من کاملاً نمی‌دانم. فقط برای جلب توجه به وضعیت آنها، شاید برای ایجاد بحران‌های اضافی در آنجا؟".
ولادیمیر پوتین گفت: "به هر حال، ما به ندرت در این مورد صحبت می کنیم، اما آن را پنهان نمی کنیم. حتی سعی کردند اقدامات تروریستی را در قلمرو فدراسیون روسیه انجام دهند، خطوط فشار قوی برق در نزدیک تاسیسات هسته ای ما را تضعیف کنند.
پوتین اضافه کرد که چرا، رک و پوست کنده، معنای این کار ایجاد تهدید برای کل اروپا چیست، من واقعاً نمی فهمم، اما آنها این کار را انجام می دهند.
گفتنی است که مجمع اقتصاد شرق از تاریخ 5 تا 8 سپتامبر در محوطه دانشگاه فدرال خاور دور در جزیره راسکی ولادی وستوک روسیه برگزار شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала